اگر حتی عقل ابزاری هم در میان باشد، غربی‌ها برای منافع بلند‌مدت خود، ‌بهتر است به دشمنی‌ها با ملت ایران پایان داده، حقوق این ملت و جایگاهش در نظام جهانی را به رسمیت بشناسند
کد خبر: ۹۴۹۳۹۶۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛شنبه تاریخی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، روز خلق حماسه‌ای بزرگ، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز از سوی ملت مؤمن، انقلابی و شکست‌ناپذیر ایران بود. عظمت و بزرگی این حماسه، حضور پرشکوه و معجزه‌آسای مردم در جشن پیروزی انقلاب در ۴۴ سالگی، آن گاه بهتر و بیشتر دیده می‌شود، که به سرمایه‌گذاری‌ها و مجموعه گسترده‌ای از اقدامات جبهه دشمنان برای شکست انقلاب، براندازی جمهوری اسلامی و به تسلیم کشاندن ملت ایران در ۴۴ سال گذشته و به ویژه در جنگ ترکیبی پاییز سال جاری توجه توأم با تأمل داشته باشیم.
 
از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جبهه استکبار با محوریت آمریکا و تمامی قدرت‌های شیطانی و همه جریان‌های ضد انقلاب و ضد ایران یکپارچه و مستقل، هر نوع اقدام متصور و ممکن را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی و نظام ولایی‌اش به اجرا گذاشته، در مقاطعی از این ۴۴ سال نیز با صراحت هر چه تمام در هنگامه اجرای توطئه و نقشه شیطانی خود علیه کشور عزیزمان ایران، پیشاپیش خبر به پایان رسیدن عمر جمهوری اسلامی را به اطلاع جهانیان رسانده و خودشان را برای برگزاری جشن پیروزی با سلطه مجدد بر ایران آماده می‌کردند.
 
توهم دشمنان برای غلبه بر ملت بزرگ ایران در زمان‌هایی، چون سال‌های اول پیروزی انقلاب با اقداماتی مانند ترور، بمب‌گذاری، ناامن‌سازی، طراحی کودتا و غائله‌های تجزیه‌طلبی، تحمیل یک جنگ جهانی با رؤیای رسیدن دو ماهه صدام به تهران، فتنه ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸، فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸، توطئه بزرگ لشکرکشی ناتو با رهبری آمریکا به منطقه و اشغال افغانستان‌ و عراق، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی با راه‌اندازی و تجهیز گروه‌های تروریستی چون داعش، اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و مالی و راه انداختن اغتشاشات در دی ماه ۱۳۹۶ و تشدید این فشارها در سال ۱۳۹۷ و در نهایت طراحی یک جنگ ترکیبی و تهاجم همه‌جانبه با تمرکز راهبردی بر جنگ شناختی در پاییز ۱۴۰۱، بیش از دیگر زمان‌ها در تاریخ ۴۴ سال گذشته خودنمایی می‌کند.
 
برای نمونه، در سال ۱۳۹۷ و به دنبال خارج کردن آمریکا از توافق برجام از سوی رئیس‌جمهور این کشور و اعلام هم‌زمان تشدید تحریم‌ها تا حد به صفر رساندن صادرات نفت ایران، مقامات آمریکایی با صراحت و در چندین نوبت اظهار کردند که جمهوری اسلامی نمی‌تواند ۴۰ سالگی‌اش را جشن بگیرد! در این مقطع، آمریکایی‌ها به قدری نسبت به پیروزی و غلبه بر ملت ایران اطمینان داشتند که: 
 
الف‌ـ آقای ترامپ به مقامات اروپایی که بعضاً اعلام کرده بودند همکاری با جمهوری اسلامی را برای حفظ و زنده نگه داشتن برجام ادامه خواهند داد، با صراحت می‌گوید، عجله نکنید، چند ماه دیگر کار جمهوری اسلامی تمام می‌شود و ما می‌نشینیم در مورد آینده ایران تصمیم می‌گیریم!
 
ب‌ـ آقای جان بولتون به نشست منافقین رفته و با صراحت اعلام می‌کند، جمهوری اسلامی چهل ساله نخواهد شد و شما آماده شوید برای رفتن به تهران و گرفتن جشن پیروزی!
 
این توهمات دشمنان برای شکست مقاومت ملت ایران با اعمال فشارهای حداکثری در سال 1397، در حالی بود که ملت ایران علاوه بر، ‌برپایی باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب در 22 بهمن آن سال، ‌با صدور بیانیه گام دوم و ترسیم نقشه راه برای چله دوم انقلاب از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی،‌ جان تازه‌ای گرفت و انگیزه‌هایش برای ساخت تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور، به ویژه در میان جوانان به عنوان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم،‌ چندین برابر شد. 
 
انتظار می‌رفت دشمنان پس از چهل سال شکست و ناکامی در برابر ملت ایران، ‌به خود آمده و پذیرای این واقعیت باشند که با انقلاب اسلامی شرایط عوض شده،‌ دوران سلطه‌گری دشمنان پایان یافته و ایرانیان، با پیروی از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و برخورداری از رهبری حکیم،‌ مصمم به پیمودن راه امام و شهدا تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار و ساخت تمدن اسلامی هستند؛ اما بر خلاف این انتظار، باز هم سردمداران حکومت‌های سلطه‌گری غربی، به ویژه آمریکایی‌ها، ‌انگلیسی‌ها و چند کشور دیگر، به اشتباهات هزینه‌ساز خود برای ملت‌های‌شان ادامه داده،‌ تصور کردند با یک جنگ ترکیبی و تمرکز بر جنگ شناختی و بسیج همه امکانات و فعال‌سازی همه ظرفیت‌ها و جریان‌های همسو با خود علیه جمهوری اسلامی، ‌به زعم خود می‌توانند کار را تمام کرده، ‌به قول بایدن رئیس‌جمهور متوهم آمریکا،‌ ایران را آزاد خواهند کرد و به قول دیگرانی از این جماعت متوهم،‌ جمهوری اسلامی برف زمستان 1401 را نخواهد دید!
 
شنبه تاریخی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، روز خلق حماسه‌ای بزرگ، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز از سوی ملت مؤمن، انقلابی و شکست‌ناپذیر ایران بود. عظمت و بزرگی این حماسه، حضور پرشکوه و معجزه‌آسای مردم در جشن پیروزی انقلاب در ۴۴ سالگی، آن گاه بهتر و بیشتر دیده می‌شود، که به سرمایه‌گذاری‌ها و مجموعه گسترده‌ای از اقدامات جبهه دشمنان برای شکست انقلاب، براندازی جمهوری اسلامی و به تسلیم کشاندن ملت ایران در ۴۴ سال گذشته و به ویژه در جنگ ترکیبی پاییز سال جاری توجه توأم با تأمل داشته باشیم.
 
از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جبهه استکبار با محوریت آمریکا و تمامی قدرت‌های شیطانی و همه جریان‌های ضد انقلاب و ضد ایران یکپارچه و مستقل، هر نوع اقدام متصور و ممکن را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی و نظام ولایی‌اش به اجرا گذاشته، در مقاطعی از این ۴۴ سال نیز با صراحت هر چه تمام در هنگامه اجرای توطئه و نقشه شیطانی خود علیه کشور عزیزمان ایران، پیشاپیش خبر به پایان رسیدن عمر جمهوری اسلامی را به اطلاع جهانیان رسانده و خودشان را برای برگزاری جشن پیروزی با سلطه مجدد بر ایران آماده می‌کردند. توهم دشمنان برای غلبه بر ملت بزرگ ایران در زمان‌هایی، چون سال‌های اول پیروزی انقلاب با اقداماتی مانند ترور، بمب‌گذاری، ناامن‌سازی، طراحی کودتا و غائله‌های تجزیه‌طلبی، تحمیل یک جنگ جهانی با رؤیای رسیدن دو ماهه صدام به تهران، فتنه ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸، فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸، توطئه بزرگ لشکرکشی ناتو با رهبری آمریکا به منطقه و اشغال افغانستان‌ و عراق، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی با راه‌اندازی و تجهیز گروه‌های تروریستی چون داعش، اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و مالی و راه انداختن اغتشاشات در دی ماه ۱۳۹۶ و تشدید این فشارها در سال ۱۳۹۷ و در نهایت طراحی یک جنگ ترکیبی و تهاجم همه‌جانبه با تمرکز راهبردی بر جنگ شناختی در پاییز ۱۴۰۱، بیش از دیگر زمان‌ها در تاریخ ۴۴ سال گذشته خودنمایی می‌کند. برای نمونه، در سال ۱۳۹۷ و به دنبال خارج کردن آمریکا از توافق برجام از سوی رئیس‌جمهور این کشور و اعلام هم‌زمان تشدید تحریم‌ها تا حد به صفر رساندن صادرات نفت ایران، مقامات آمریکایی با صراحت و در چندین نوبت اظهار کردند که جمهوری اسلامی نمی‌تواند ۴۰ سالگی‌اش را جشن بگیرد! در این مقطع، آمریکایی‌ها به قدری نسبت به پیروزی و غلبه بر ملت ایران اطمینان داشتند که: 
 
الف‌ـ آقای ترامپ به مقامات اروپایی که بعضاً اعلام کرده بودند همکاری با جمهوری اسلامی را برای حفظ و زنده نگه داشتن برجام ادامه خواهند داد، با صراحت می‌گوید، عجله نکنید، چند ماه دیگر کار جمهوری اسلامی تمام می‌شود و ما می‌نشینیم در مورد آینده ایران تصمیم می‌گیریم!
 
ب‌ـ آقای جان بولتون به نشست منافقین رفته و با صراحت اعلام می‌کند، جمهوری اسلامی چهل ساله نخواهد شد و شما آماده شوید برای رفتن به تهران و گرفتن جشن پیروزی!
این توهمات دشمنان برای شکست مقاومت ملت ایران با اعمال فشارهای حداکثری در سال 1397، در حالی بود که ملت ایران علاوه بر، ‌برپایی باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب در 22 بهمن آن سال، ‌با صدور بیانیه گام دوم و ترسیم نقشه راه برای چله دوم انقلاب از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی،‌ جان تازه‌ای گرفت و انگیزه‌هایش برای ساخت تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور، به ویژه در میان جوانان به عنوان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم،‌ چندین برابر شد. 
انتظار می‌رفت دشمنان پس از چهل سال شکست و ناکامی در برابر ملت ایران، ‌به خود آمده و پذیرای این واقعیت باشند که با انقلاب اسلامی شرایط عوض شده،‌ دوران سلطه‌گری دشمنان پایان یافته و ایرانیان، با پیروی از مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و برخورداری از رهبری حکیم،‌ مصمم به پیمودن راه امام و شهدا تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار و ساخت تمدن اسلامی هستند؛ اما بر خلاف این انتظار، باز هم سردمداران حکومت‌های سلطه‌گری غربی، به ویژه آمریکایی‌ها، ‌انگلیسی‌ها و چند کشور دیگر، به اشتباهات هزینه‌ساز خود برای ملت‌های‌شان ادامه داده،‌ تصور کردند با یک جنگ ترکیبی و تمرکز بر جنگ شناختی و بسیج همه امکانات و فعال‌سازی همه ظرفیت‌ها و جریان‌های همسو با خود علیه جمهوری اسلامی، ‌به زعم خود می‌توانند کار را تمام کرده، ‌به قول بایدن رئیس‌جمهور متوهم آمریکا،‌ ایران را آزاد خواهند کرد و به قول دیگرانی از این جماعت متوهم،‌ جمهوری اسلامی برف زمستان 1401 را نخواهد دید! این بار هم جنگ ترکیبی و اغتشاشات پاییزی با شکست سنگین مواجه شد و برخلاف همه محاسبات دشمن، ‌ملت ایران با خلق حماسه‌ای بزرگ در 22 بهمن،‌ وفاداری‌اش به انقلاب و حمایتش از جمهوری اسلامی و رهبری حکیم خود را به نمایش گذاشت. این حماسه بزرگ در کنار پیام حمایت کامل از نظام ولایی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب و به نمایش گذاشتن اتحاد ملی،‌ انسجام اجتماعی و همدلی و همراهی توأم با استقامت برای پیمودن راه انقلاب تا تحقق کامل آرمان‌ها و اهداف، ‌یک پیام واضح و روشن برای دولتمردان، ‌سیاستمداران و نخبگان غربی دارد. به طور قطع دریافت درست این پیام از سوی رهبران غربی، به نفع تمامی ملت‌ها در کشورهای غربی خواهد بود. مؤلفه‌های اصلی این پیام عبارت است از:
 
1ـ ملت مسلمان و انقلابی ایران،‌ با خودباوری و اعتقاد به ظرفیت‌ها و توانایی‌‌های خود، قادر به ساخت تمدن‌ اسلامی خواهد بود و به زودی این هدف بزرگ حاصل می‌شود. 
 
2ـ با پدیدایی تمدن اسلامی با پرچمداری ایرانیان،‌ دوران مکاتب مادی و از جمله لیبرالیسم غربی پایان‌یافته، عصر استیلای تمدن غربی و سلطه‌گری کشورهای اروپایی و آمریکا هم تمام می‌شود و بعد از چند صد سال، ‌مرکز قدرت از غرب به آسیا منتقل خواهد شد. 
 
3ـ در عصر طلایی اسلام که در پیش‌روست، منافع ملت‌ها و جوامع غربی با داشتن یک رابطه حسنه با جهان اسلام و به ویژه با جمهوری اسلامی تأمین خواهد شد. بنابراین، اگر عقلی در کار باشد و دولتمردان آمریکایی و اروپایی با محاسبه‌گری برای سود و زیان مادی هم بر اساس روندهای پدید آمده با انقلاب اسلامی،‌ باید بفهمند که استمرار دشمنی‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران،‌ در نهایت دودش به چشم خود آنان خواهد رفت؛ چرا که توطئه‌ها و دشمنی‌ها در 44 سال گذشته علیه ملت ایران، نتیجه‌ای جز پیشرفت و مصمم‌تر شدن ایرانیان برای ایستادگی در مسیر پیشرفت و قرار گرفتن بر قله‌های عزت و افتخار نداشته و این مهم، به خوبی در 22 بهمن تاریخی 1401،‌ آشکارتر از همیشه به نمایش درآمد. آری، اگر حتی عقل ابزاری هم در میان باشد، غربی‌ها برای منافع بلند‌مدت خود، ‌بهتر است به دشمنی‌ها با ملت ایران پایان داده، حقوق این ملت و جایگاهش در نظام جهانی را به رسمیت بشناسند. 
 
 این حماسه بزرگ در کنار پیام حمایت کامل از نظام ولایی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب و به نمایش گذاشتن اتحاد ملی،‌ انسجام اجتماعی و همدلی و همراهی توأم با استقامت برای پیمودن راه انقلاب تا تحقق کامل آرمان‌ها و اهداف، ‌یک پیام واضح و روشن برای دولتمردان، ‌سیاستمداران و نخبگان غربی دارد. به طور قطع دریافت درست این پیام از سوی رهبران غربی، به نفع تمامی ملت‌ها در کشورهای غربی خواهد بود. مؤلفه‌های اصلی این پیام عبارت است از:
 
1ـ ملت مسلمان و انقلابی ایران،‌ با خودباوری و اعتقاد به ظرفیت‌ها و توانایی‌‌های خود، قادر به ساخت تمدن‌ اسلامی خواهد بود و به زودی این هدف بزرگ حاصل می‌شود. 
 
2ـ با پدیدایی تمدن اسلامی با پرچمداری ایرانیان،‌ دوران مکاتب مادی و از جمله لیبرالیسم غربی پایان‌یافته، عصر استیلای تمدن غربی و سلطه‌گری کشورهای اروپایی و آمریکا هم تمام می‌شود و بعد از چند صد سال، ‌مرکز قدرت از غرب به آسیا منتقل خواهد شد. 
 
3ـ در عصر طلایی اسلام که در پیش‌روست، منافع ملت‌ها و جوامع غربی با داشتن یک رابطه حسنه با جهان اسلام و به ویژه با جمهوری اسلامی تأمین خواهد شد. بنابراین، اگر عقلی در کار باشد و دولتمردان آمریکایی و اروپایی با محاسبه‌گری برای سود و زیان مادی هم بر اساس روندهای پدید آمده با انقلاب اسلامی،‌ باید بفهمند که استمرار دشمنی‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران،‌ در نهایت دودش به چشم خود آنان خواهد رفت؛ چرا که توطئه‌ها و دشمنی‌ها در 44 سال گذشته علیه ملت ایران، نتیجه‌ای جز پیشرفت و مصمم‌تر شدن ایرانیان برای ایستادگی در مسیر پیشرفت و قرار گرفتن بر قله‌های عزت و افتخار نداشته و این مهم، به خوبی در 22 بهمن تاریخی 1401،‌ آشکارتر از همیشه به نمایش درآمد.
 
آری، اگر حتی عقل ابزاری هم در میان باشد، غربی‌ها برای منافع بلند‌مدت خود، ‌بهتر است به دشمنی‌ها با ملت ایران پایان داده، حقوق این ملت و جایگاهش در نظام جهانی را به رسمیت بشناسند. 
ارسال نظرات