خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان؛

اعتبارات پروژه‌های محرومیت زدایی دزفول و خوزستان هدیه رهبری به مردم این دیار است / مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس کردند

سردار معین پور با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت : باید شیرینی این حضور با خدمت به مردم بیشتر شود
کد خبر: ۹۴۹۳۹۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول سردار محمود معین‌پور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر عج خوزستان در آیین بهره‌برداری از مخزن ۱۵۰ هزار متر مکعبی روستای بیشه‌بزان بخش مرکزی اظهار داشت : مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان اسلام را مایوس کردند و امروز نوبت مسئولان است که با خدمت‌رسانی به مردم این وفاداری را جبران کنند.

 

وی افزود : یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به روستاهها بوده در حالی که در رژیم طاغوت هیچگونه توجهی به مناطق محروم نداشته است.

 

وی با اشاره به قرارداد  قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی ع و وزارت نیرو افزود : باید شیرینی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خدمت‌رسانی و رفع محرومیت ادامه یابد  لذا مقرر شده با همکاری دولت آبرسانی به‌ مناطق صعب‌العبور انجام گیرد.

 

سردار معین‌پور در ادامه تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات را حربه جدید آنها عنوان کرد و گفت : در اغتشاشات اخیر دشمن تمام توان خود را به کار گرفت و در حوزه‌های مختلف نظیر رسانه وارد این جنگ شد اما مردم باز هم آنها را مایوس کردند.

 

وی با اشاره به تنش آبی در چندین روستای خوزستان و شناسایی این روستاهها تصریح کرد : ۱۱۵ روستا طی این مدت به طور کامل از آب شرب بهره‌مند شده‌اند و آبرسانی به ۴۰۳ روستا نیز در حال انجام است که تا پایان سال به طور کامل آیت طرحها به پایان می‌رسد.

 

سردار معین پور با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط رهبری تامین می‌شود اضافه کرد : امروز با عنایت رهبری با اقدامات جهادی ۷۳۶ کیلومتر خطوط انتقال آب برای مناطق محروم و صعب العبور در نظر گرفته شده که ۷۰ کیلومتر آن در اقطار مختلف فلزی و پلی‌اتیلن به پایان رسیده است.

 

جانشین قرارگاه محرومت‌زدایی سپاه ولیعصر عج خوزستان با اشاره به خدمات انجام شده در بخش شهیون دزفول توسط قرارگاه محرومیت زدایی گفت : اجرای طرح آبرسانی به روستای بیشه‌بزان با مشارکت آبفا و ناحیه مقاومت بسیج دزفول و تامین مخزن ۱۵۰ هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال که با تکمیل آن ۵۰۰ نفر از اهالی این روستا از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند و اجرای جاده روستای آبیدسره ، احداث دامپزشکی و خانه بهداشت از جمله اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ولیعصر در این منطقه است.

 

وی در خاتمه گفت : با پیگیری انجام شده تلاش میشود هیچ روستای محرومی در استان وجود نداشته باشد که با مشکلات امکانات اولیه مواجهه باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها