خبرهای داغ:
آخوند خوجملی گفت: خدشه دار کردن وحدت و انسجام ملی تنها حربه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده لذا ائمه جمعه و علما و روحانیون درخط مقدم این فریضه الهی و جهاد‌تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۴۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

علما و روحانیون درخط مقدم فریضه الهی جهاد‌تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند ابوبکر خوجملی، دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در آئین معارفه امام جمعه جدید آزادشهر که امروز، ۱ اسفند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان‌اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ روانی و تبلیغاتی خود اهداف و ارزش‌های دینی و انقلابی را مورد هجمه قرار داده‌اند ادامه داد: باید روحانیون و طلاب برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت بیان کرد: اگر جهادتبیین به معنای کامل کلمه طبق سفارشات مقام معظم رهبری در جامعه دینی و انقلابی محقق شود شاهد شکست توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان نظام اسلامی خواهیم بود.

آخوندخوجملی امر به معروف را از مصادیق بارز جهادتبیین دانست وگفت: خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی تنها حربه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده لذا ائمه جمعه و علما و روحانیون درخط مقدم این فریضه الهی و جهاد‌تبیین هستند.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر در ادامه با بیان‌اینکه باید تربیت بر‌اساس آموزه‌های دینی انجام تا جامعه به انحطاط کشیده نشود، افزود: از وظایف مهم و محوری مبلغان و حوزه‌های علمیه است که صفات نیکوی اخلاقی و انسانی را ترویج کنند.

آخوند خوجملی به برگزاری دومین اجلاس سراسری منطقه‌ای وحدت اشاره کرد وگفت: برگزاری این اجلاس روح تازه‌ای به وحدت و همدلی اقوام در استان دمید و امیدواریم این وحدت زمینه‌ساز روزافزون وحدت امت‌های اسلامی باشد.

این جلسه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و فرماندار و روسای ادارات و نهادهای آزادشهر حجت‌الاسلام محمد صالح منصوری به امامت جمعه این شهرستان آزادشهر معرفی و از خدمات صادقانه حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه سابق این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها