خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

جانبازان پیام‌رسان خون شهیدان هستند

همدان-فرماندار فامنین با بیان اینکه عزت و عظمت ایران عزیز به واسطه حضور شهدا و جانبازان عزیز است، گفت: جانبازان پیام‌رسان خون شهیدان و شهیدان زنده‌ای هستند که ناظر بر اعمال و رفتار مسئولان کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۴۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان فامنین با محوریت برگزاری بزرگداشت روزهای پاسدار و جانباز اظهار کرد: ادای دین در مقابل جانفشانی ایثارگران و پاسداران کار دشواری است.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان و روز پاسدار و جانباز اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا، خانواده شهدا و جانبازان قابل وصف نیست چراکه از جان خود برای ماندن کشور و مردم هزینه کردند.

فرماندار فامنین با اشاره به بیاناتی از امام خمینی(ره)  که فرمودند «خانواده‌های شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش شهادت و ایثار بوده‌اند و بعد از این نیز به یاری خدا پاسدار آن خواهند بود»، ادامه داد:  اگر شهدا و ایثارگران عزیز در زمان ضرورت جانفشانی نمی‌کردند کشور به اینجا نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت ایران عزیز به واسطه حضور شهدا و جانبازان عزیز است، تصریح کرد: جانبازان پیام رسان خون شهیدان و شهیدان زنده‌ای هستند که ناظر بر اعمال و رفتار مسئولان کشور هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: پاسداران و جانبازان با اقتدا به مولای خویش حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) ، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و دیانت این امامان بزرگ بشری هستند.

وی عنوان کرد: همایش تقدیر از جانبازان، پاسداران و ایثارگران شهرستان همزمان با روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد اعظم شهر فامنین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات