راهیان نور دریایی در جزیره خارگ برگزار می‌شود

بخشدار ویژه خارگ از برگزاری رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور دریایی در جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

راهیان نور دریایی در جزیره خارگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، محمدرضا دشتی زاده در جلسه برگزاری راهیان نور دریایی جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان میدان دار شریان حیاتی اقتصاد کشور در ۸ سال دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی بشمار می‌رود.

وی افزود: اهالی صبور جزیره خارگ، تلاش گران صنعت نفت و نیروهای نظامی و انتظامی یکی از بهترین امتحان‌های دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را در تاریخ ایران اسلامی به یادگار گذاشتند و مقاومت ماندگاری را به ثبت رساندند و این اثر شگفت‌آور نتیجه رسوخ و نفوذ ایمان انقلابی تا اعماق روح و جان است.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: راهیان نور دریایی جزیره خارگ این رزمایش عظیم فرهنگی از ۲۰ اسفندماه آغاز تا ۲۹ اسفندماه با حضور نخبگان ایران اسلامی به پایان خواهد رسید.
دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: باید حماسه‌ی مقاومت و ایثار شگفت‌آور جزیره خارگ در هشت سال دفاع مقدس که این جزیره توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد، برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.
بخشدار ویژه خارگ گفت: خارگ، نقطه‌ای است که در آن توطئه‌ی رژیم بعث عراق ناکام ماند؛ این جزیره منطقه‌ای است که در آن محاسبات استکبار جهانی غلط از آب درآمد، یاد و نام شهیدان جزیره مقاوم خارگ و جوانان مخلص این جزیره مهم و راهبردی و دیگر مناطق این استان گرامی باد، این شهیدان با جانفشانی خود این کشور را بیمه کردند.
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار