خبرهای داغ:
مدیر اردوگاه کمپ ترک اعتیاد در خرم‌آباد در گفت‌وگو با بسیج:

اشتغال رهایی‌یافتگان از دام اعتیاد در یک گلخانه، به کمک سازمان بسیج/۲۵۰ نفر را در دو سال گذشته از اعتیاد نجات داده‌ایم

پرویز بگری، مدیر اردوگاه کمپ ترک اعتیاد در خرم آباد، از فعالیت‌های موثر این کمپ در بازگشت به زندگی تعداد زیادی از قربانیان اعتیاد گفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۱۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

زندگی دوباره معتاد، نیازمند ایجاد اشتغال است

پرویز بگری، فعال اجتماعی در لرستان که موفق شده ده‌ها نفر گرفتار اعتیاد را به زندگی دوباره بازگرداند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: کمپ ترک اعتیاد ما، در خرم آباد است و موفق شدیم با مراقبت‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی، تعدادی از گرفتاران بند اعتیاد به مواد مخدر را نجات و به زندگی بازگردانیم.

وی افزود: با مشورت و هم‌افزایی با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی موفق شدیم نزدیک به ۲۵۰ نفر را در طول دو سال گذشته، از اعتیاد نجات دهیم و برخی از این عزیزان را برای اشتغال در کارخانه‌های همجوار خرم آباد معرفی کنیم.  

بگری با بیان اینکه اشتغال، نیاز اولیه معتادان ترک داده شده است تاکید کرد: چه خوب است همانند برخی کارخانجات که این افراد را در محل کار خود مشغول می‌کنند، دیگر صنایع و واحدهای تولیدی هم به این عزیزان فضای کار و تلاش بیشتر بدهند. وی اضافه کرد: چه بسا بازگشت دوباره برخی از این عزیزان به دام اعتیاد، همین بی‌اعتنایی‌های جامعه نسبت به اشتغال‌ورزی آن‌ها باشد.

مدیر اردوگاه کمپ ترک اعتیاد در خرم‌آباد با بیان اینکه قصد داریم فضایی برای اشتغال معتادان رهاشده مهیا سازیم، گفت: با مشورت، همراهی و هم‌افزایی سازمان‌های شهری و سازمان بسیج مستضعفین که همیشه یار و همراه بوده است و در توسعه فضای فعالیتی ما تلاش کردند، درصدد هستیم تا گلخانه‌ای را احداث کرده تا در کنار اشتغال‌زایی و صادرات و فروش محصولات، تعدادی از این عزیزان را نیز به کار در آن، مشغول کنیم. 

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها