رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات ۶ سرنشین موتورلنج باری غرق شده در آب‌های محدوده جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
۶سرنشین شناور غرق شده در آب های خارگ نجات یافتند
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، حجت خسروی اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار موتور لنج یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر طوفان و احتمال غرق شناور، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.
 
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پس از گذشت دقایقی دوبه موتوردار هلیا که در منطقه حضور داشت اعلام کرد پنج نفر از خدمه شناور را نجات داده ولی یک نفر از خدمه به آب افتاده که به علت شرایط بد جوی امکان نجات آن وجود ندارد.
 
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی آستانه بوشهر ادامه داد: در ادامه عملیات با رسیدن شناور ناجی ۹ فرد به آب افتاده نجات پیدا کرد.
 
خسروی عنوان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به اسکله گناوه افراد نجات یافته را به مسئولان مربوطه تحویل داد و مورتورلنج باری نیز غرق شد.
 
نجات خدمه بیمار شناور خدماتی
 
وی اظهار کرد: در دومین عملیات نیز پس از برقراری ارتباط با مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری خدمه شناور خدماتی موتور تانکر، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شد.
 
خسروی گفت: شناور ناجی پس از گذشت ۳۰ دقیقه فرد بیمار را تحویل گرفت و با برگشت به مبدا به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.
پایان خبر/
ارسال نظرات