خبرهای داغ:
به جهت ارتقاء برنامه های فرهنگی جلسه کار گروه فرهنگی با حضور مسئول فرهنگی و بسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) در محل گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۶۲
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴حضرت امام حسین (علیه السلام)، به جهت ارتقاء برنامه های فرهنگی جلسه کار گروه فرهنگی با حضور مسئول فرهنگی و بسیجیان گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) در محل گردان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) گفت: باتوجه به ایجاد وقفه چندماهه در خصوص برنامه های اجرایی از اواخر زمستان تا اوایل تابستان وجود یک کارگروه منسجم فرهنگی به منظور برنامه ریزی در خصوص نحوه ی اجرای برنامه های مکمل و جایگزین جهت کارهای متفرقه نیروها یکی از مهمترین دغدغه های گردان ها به شمار میرود تا بتوان این خلا را به بهترین شکل پر نمود.

وی افزود: در طول سال در این کارگروه ها برنامه های متنوعی را پیشنهاد داده و اجرا نموده اند که با توجه به برنامه ریزی های دقیق و تخصصی الحمدلله تا الان نتایج بسیار قابل قبولی داشته است .

این فرمانده در ادامه بیان کرد: از جمله اقدامات مصوب در این کارگروه برگزاری هیات منظم هفتگی؛ اجرای اردوهای جهادی, برگزاری موکب  های مناسبتی مختلف برای ایام مناسبتی طول سال در سطح شهر؛ برگزاری اردوهای درون شهری و برون شهری واستانی؛ برنامه کمکهای مؤمنانه، برگزاری اعتکاف و... بوده که الحمدلله ثمرات بسیار ی را به همراه داشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها