فعالیت ۱۷ موسسه مجاز لاغری و تناسب اندام در استان

مدیر اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فعالیت ۱۷ موسسه مجاز لاغری و تناسب اندام در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 موسسه فاقد صلاحیت علمی و نظام پزشکی در استان شناسایی و تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۶۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فعالیت ۱۷ موسسه مجاز لاغری و تناسب اندام در استان گزارش خبرگزاری بسیج،  روزبه مقدم مدیر اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به تشریح وضعیت موسسه لاغری و تناسب اندام در استان اردبیل پرداخت و گفت:۱۷ موسسه لاغری و تناسب اندام مجاز در استان اردبیل فعال است که از این تعداد ۱۳ مورد آن در مرکز استان و بقیه در شهرستان‌ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری با تلاش اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، چهار موسسه فاقد صلاحیت علمی و نظام پزشکی در استان شناسایی و نسبت به تعطیلی آنها اقدام کرد، گفت: همشهریان بهتر است پیش از مراجعه به موسسات لاغری و تناسب اندام از واحد تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل استعلام کنند تا گرفتار سوداگران نشوند.

مقدم در ادامه سخنان خود به استقبال مردم از موسسات لاغری و تناسب اندام اشاره کرد و گفت: متاسفانه فعالیت برخی افراد فاقد صلاحیت علمی و غیرمجاز، صدمات فراوانی به سلامت افراد و اعتماد عمومی زده است که برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار باید با کمک مردم مانع فعالیت سوداگران و موسسات غیر مجاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار