روایت‌گری به مناسبت سالروز حماسه عملیات خیبر

به مناسبت سالروز عملیات خیبر یکی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این عملیات غرور آفرین در جمع کارکنان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۷۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

روایت گری در سالروز حماسه عملیات خیبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، صبح امروز به مناسبت سالروز عملیات خیبر یکی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این عملیات غرور آفرین در جمع کارکنان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار پرداخت.

جعفر دستواره از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس صبح امروز در سالروز عملیات خیبر در سوم اسفند سال 1362 عنوان داشت: عملیات خیبر یکی از عملیات‌های تعیین کننده رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس  با استکبار جهانی و ارتش بعثی  صهیونیستی صدام علیه ملت ایران بود که در سوم اسفند سال ۱۳۶۲ با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» باعث غافلگیری و شکست نظامیان بعثی عراقی در منطقه طلاییه و هویزه در جبهه جنوب شد.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه افزود: در شب عملیات دشت پُر از نفربرهای عراقی شده بود، هم از زمین و هم از آسمان تیرباران انجام می شد و از سه جهت در شب عملیات تیراندازی صورت می گرفت و آسمان شب کاملا روشن شده بود و آن شب تا صبح در داخل سنگ های یک نفره مستقر بودیم.

وی همچنین ضمن بیان خاطراتی  و یادآوری یاد و خاطره شهدای این عملیات غرور آفرین اظهار داشت: عملیات خیبر یکی از شگفتی‌ها و حوادث الهام بخش هشت سال دفاع مقدس در برابر جبهه جنگ افروز ضد ایرانی است که  با بکارگیری راهبرد عملیات آبی و خاکی توسط رزمندگان اسلام، تقویت و تعمیق روحیه رزمندگان اسلام و ضعف و هراس جبهه دشمن در ادامه جنگ را سبب شد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار