خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام تیموری خبر داد

برگزاری سومین دوره لیگ مناظرات طلاب خواهر و برادر استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان از برگزاری سومین دوره لیگ مناظرات طلاب خواهر و برادر استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۰۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

حجت‌الاسلام فرزاد تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: سومین دوره لیگ مناظرات طلاب خواهر و برادر استان همدان به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان، مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد.

وی افزود: این دوره به میزبانی حوزه آیت الله آخوند در قسمت برادران و حوزه علمیه الزهرا(س) همدان در قسمت خواهران به مدت دو روز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان عنوان کرد: در این ۱۵ تیم از سراسر حوزه‌های علمیه استان همدان با هدف تقویت فن مناظره و پاسخگویی به شبهات روز در راستای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری مناظره و گفت‌وگوهای علمی در راستای جهاد تبیین حضور داشتند.

وی با اشاره به تیم‌های برتر تصریح کرد: در بخش برادران حوزه آیت الله بهاری، حوزه علمیه آخوند و حوزه علمیه شیخ علیخان تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش خواهران نیز حوزه علمیه الزهرا (س) ب مقام اول را کسب کرد و حوزه علمیه خواهران بهار و حوزه علمیه الزهرا(س) الف همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیموری بیان کرد: این دوره با استقبال گسترده طلاب همراه بود و از رشد کمی و کیفی محسوسی نسبت به سایر دوره‌ها برخوردار بود که در پایان به تیم‌های مقام‌آور جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات