خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه وحدت میان حوزه و دانشگاه را باید مرهون تلاش‌های شهید مفتح دانست، گفت: اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۳۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح اظهار کرد: امروز جوانان ما در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید  پا‌به‌پای علم و دین برای پیشبرد مقاصد فرهنگی و اجتماعی و فناورانه تلاش کنند.

وی افزود: امروز دشمن با شیوه‌های گوناگون در تلاش است با برنامه‌ریزی علیه این کشور جوانان ما را به سمت خود سوق دهد که خنثی کردن برنامه‌های دشمن نیازمند حضور جوانان دانشجو و طلبه در کنار هم است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه وحدت میان حوزه و دانشگاه را باید مرهون تلاش‌های شهید مفتح دانست، ادامه داد: اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین تشکلات فرهنگی، بسیج دانشجویی و بسیج طلاب است که می‌توانند دو مرکز باشند برای تمام ترقیات و پیشرفت‌های کشور و همچنین برای مقابله با تمام انحرافات و انحطاطاتی که دشمن در حال برنامه‌ریزی است.

مختاری گفت: امید است که این دو نهاد پرتوان و تلاشگر و تاثیرگذار، زمینه‌ساز پویایی هر چه بیشتر بسترهای اندیشه بوده و بیش‌از‌پیش کشور را در مدار توسعه و پیشرفت قرار ‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات