لبخند رضایت مردم و دانش آموزان روستای دلی بهرام بیگی از اقدام ماندگار بسیج مهندسین عمران سپاه فتح/ یک تیر و دونشان جهادگران بسیجی + ( فیلم )

همزمان با آغاز رزمایش فاطمی۲، مهندسین و جهادگران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در روستای دلی بهرام بیگی زمینه را برای یک کار بزرگ آماده کردند.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۳۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان به منظور کمک به رفع مشکل روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با اهداف خدمت رسانی به مردم توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این رزمایش یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان‌های کشور وبا رمز مبارک یا حسین (ع) آغاز شد وبه مدت یک هفته تا ۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
در روز دوم اسفندماه ۵ طرح عمران روستا در ۵ روستای استان وبا اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان و با مشارکت بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح ،بخشداریهای استان ،دهیاری‌ها ،موسسه مسکن وعمران اجتمایی بسیج،کمک های مردمی با محوریت بسیج مهندسین و نظارت ناظرين عضو سازمان نظام مهندسی آغاز می گردد.

در این راستا بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح برنامه های عمرانی زیادی را در مناطق محروم روستایی استان در دست اقدام دارد که بهره برداری از این پروژه ها نقش مهمی در کمک به آبادی و توسعه این مناطق ایفا می کند.
یکی از این روستاها دلی بهرام بیگی است و جاده ای که سالهای سال مسدود شده است دانش آموزان برای رفتن به مدرسه با مشکلات زیادی مواجه هستند و اهالی روستا برای ترمیم و بازسازی این جاده روستایی دست به دامان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح شدند که با آغوش باز این خواسته پذیرفته شد و مهندسین جهادگر بسیجی وارد میدان شدند.
سرهنگ سعید وحید مهر مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح به همراه جمعی از مهندسین بسیجی وارد روستای دلی بهرام بیگی شدند و از این جاده روستایی بازدید کردند .

وی درباره جزئیات این پروژه گفت: بعد از احداث جاده این روستا اجرای دیوار حائل به طول ۷۰ متر با کمک گروه‌های جهادی بسیج مهندسین و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و بخشداری ودهیاری روستای دلی بهرام بیگی آغاز می گردد.

با این اقدام بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح در روستای دلی بهرام بیگی دو اتفاق مهم رخ خواهد داد یکی آماده سازی جاده و دیگری اتصال آن به مدرسه .

 

 
ارسال نظرات