دیدار دهه نودی ها با فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) به مناسبت روز پاسدار

همزمان بامیلاد حضرت اباعبدالله (ع) و روز پاسدار، فرمانده حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه (س) باحضور دهه نودی های پیش دبستان پایگاه فاطمه زهرا(س) وشهید آهرونگر بافرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) دیدارو گفت وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۳۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، همزمان با خجسته میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، فرمانده حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه (س) با حضور دهه نودی های پیش دبستان پایگاه فاطمه زهرا(س) و شهید آهرونگر با فرمانده سپاه پاسداران و تعدادی از پرسنل سپاه پاسدار ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) دیدار و گفت وگو کردند. 

فریبا نمازی فرمانده حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه(س) در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و گفت: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

نمازی در ادامه افزود: پاسداران و مجموعۀ سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند، همان­گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی تصریح کرد: نقش سپاه به عنوان یک نهاد فرهنگی بعد از هشت سال دفاع مقدس آثار و برکات فراوانی در رفع مشکلات جامعه داشته است.

فرمانده حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه (س) خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

وی اشاره به این دیدار کرد و گفت: با مشارکت فرماندهان پایگاه با حضور ۱۵ نفر از دهه نودی های نوآموز گلهای زهرایی پایگاه فاطمه الزهرا(س)، شهید آهرونگر در راستای اشنایی نواموزان با پاسداران، با قرائت قرآن و اجرای سرودی به عنوان سردار دلها هنر نمایی کردند.

نمازی در پایان گفت: توسط این نواموزان در پایان این دیدار، با نقاشی وهدیه ی گلدان گل برای ۲۰ نفر از پاسداران وبه همراه شیرینی تقدیر به عمل امد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار