خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور عنوان کرد؛

راهیان نور به لحاظ اقتصادی نیز در معیشت محلی‌ها تاثیر گذار است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت که راهیان نور به لحاظ اقتصادی نیز به استان کمک خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۲۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار شاهوار پور در گفتگوی ویژه خبری با صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان کرد: گردشگران هر کجا که حضور یابند اقتصاد آن منطقه دگرگون می‌شود و حالا نیز اقلام مورد نیاز عمده گروه‌ها از خوزستان تهیه می‌شود و این مسئله در معیشت مردم محلی تاثیر گذار است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص برنامه‌های سپاه پاسداران برای کاروان‌های راهیان نور گفت: در این خصوص سپاه ۳ محور اساسی دارد؛ عمرانی، فرهنگی و روایت گری.

 

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به بُعد روایتی، اولویت را با رزمندگان آموزش دیده عنوان کرد و راویان سیره شهدا را نیز طلاب جوان معرفی کرد.

 

سردار شاهوار پور در پایان بیان کرد: علاوه بر آن برنامه‌هایی مانند نمایشگاه های کتاب و تئاتر خیابانی به منظور ایجاد پیوند میان هنر و دفاع مقدس در یادمان‌ شهدا برگزار خواهد شد.

 

پایان هر سال آغازی برای شروع سفر کاروان‌های راهیان نور است که بخش وسیعی از کودکان و نوجوانان دانش آموز و سرباز وظیفه به منظور آشنایی بیشتر با تاریخ جنگ تحمیلی به مناطق عملیاتی سفر می کنند که برنامه‌های مختلفی برای آنها تهیه 

ارسال نظرات
پر بیننده ها