خبرهای داغ:

برنامه‌ریزی دشمنان در ایجاد مشکلات و جنگ اقتصادی در کشور

شاهرود_ امام جمعه بخش بسطام گفت: دشمنان زمانی که از جنگ شناختی و اغتشاشات در ایران ناامید شدند، با برنامه ریزی‌های مختلف به دنبال ایجاد مشکلات و جنگ اقتصادی در کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

برنامه‌ریزی دشمنان در ایجاد مشکلات و جنگ اقتصادی در کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه چرخشی این هفته بخش بسطام، با حضور نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و به میزبانی مسجدجامع دهستان قلعه نو خرقان، ضمن تبریک ماه شعبان، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، فضائل و مناقب امام سوم شیعیان را برشمرد و اظهار کرد: این پیشوای معصوم که در دعای توسل او را ای‌ها الشهید می‌نامند، به عنوان یک انسان کامل، هم مظهر صفات الهی و هم مظهر صفات انبیای عظام است.
او اضافه کرد: خداوند متعال شفا را در تربت آن حضرت قرار داده، همچنین امامت را در نسل آن حضرت و اجابت دعا را تحت قبه آن حضرت قرار داده است.
رضوی نسب با اشاره به سنت حسنه صدقه دادن افزود: صدقه دادن در ماه شعبان از افضل اعمال است.
رضوی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حکم اعدام جمشید شارمهد بیان کرد: همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حکم اعدام یک خائن را محکوم می‌کنند، در حالیکه صد‌ها شیعه بی گناه در عربستان اعدام می‌شوند و هیچ واکنشی دیده نمی‌شود.
او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: دشمنان زمانی که از جنگ شناختی و اغتشاشات در ایران ناامید شدند، با برنامه ریزی‌های مختلف به دنبال ایجاد مشکلات و جنگ اقتصادی در کشور هستند، لذا با ایستادگی در مقابل تمامی مشکلات به تاسی از مسلمانان صدر اسلام که شرایط سخت در شعب ابی طالب تحریم‌های سختی را پشت سر گذاشتند، همواره پا در رکاب نظام و رهبر معظم انقلاب خواهیم ماند.
گفتنی است کمیته مردمی صیانت از کوهستان شاهوار با اهدای لوح تقدیر به امام جمعه بخش بسطام از مواضع مقتدرانه و عالمانه وی نسبت به حفظ و پاسداری از کوه سار شاهوار در روستای تاش قدردانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها