خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر به مناسبت سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر در پیامی میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت که متن پیام بدین شرح می باشد.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.
آیه شریفه ۵۶ سوره مبارکه مائده
پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالتی است که جز با مرام حسینی و تکیه به مکتب حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) امکان پذیر نیست.
طی مسیر انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی و رسیدن دوران ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بی شک با رشادت ها و افتخارآفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و توصیف کامل این مضمون در جمله پرمعنای حضرت امام خمینی(قدّس الله نفسه الزکیه) خلاصه می شود که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واقع در شئون مختلف از کیان انقلاب اسلامی پاسداری نموده و در این بنیان مرصوص از شهید محسن حججی تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رشد یافته و به اعلی درجه عبودیت یعنی شهادت نائل گشته اند.
بدیهی است که نه تنها در سوم و چهارم شعبان المعظم بلکه در همه ایام باید یاد و خاطر تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اعم از شهدا، جانبازان و پاسداران مسیر حق را گرامی داشت.
اینجانب ضمن تبریک ولادت موفور السرور حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در شهرستان مهدیشهر ؛ افتخارات شما عزیزان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت دارم.
محمد بارانی
امام جمعه مهدیشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها