در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام‌جمعه بردسکن از وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی منطقه/تضعیف سپاه، به‌خاطر قدرت و عظمت این نهاد مقدس است

امام‌جمعه بردسکن گفت: متأسفانه وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی این شهرستان هر از گاهی براثر تصادفات جان هم‌وطنی را می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۲۶
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بردسکن با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: متأسفانه مسئولان متولی تاکنون اقدام خاصی را برای دو بانده کردن محورهای مواصلاتی این شهرستان به‌ویژه باند دوم محور بردسکن به خلیل‌آباد انجام نداده‌اند.

وی از دستگاه‌های متولی خواست برای وضعیت جاده‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن یک اقدام اساسی کنند.

امام‌جمعه بردسکن در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید گره‌گشای کار مردم باشند، افزود:نفیس‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه اجتماعی رضایتمندی مردم و اعتماد آنها به‌نظام است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی گفت: امنیت، معیشت، سلامت و رضایتمندی مردم از نظام خط‌قرمز ماست و هیچ مدیری حق ندارد به این مؤلفه‌ها آسیبی وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:  اگر امروز می‌بینیم دشمنان به دنبال تضعیف سپاه و بسیج هستند به‌خاطر قدرت و عظمت سپاه است چرا که سپاه قدرتمندانه در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها توانسته است دشمنان را در اهداف خود علیه نظام ناکام کند و همانند سدی به دشمنان اجازه نمی‌دهد که به ارکان نظام خدشه‌ای وارد شود.

خبرنگار: حسین نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها