فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(علیه السلام):

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام دنیا حماسه ایجاد کرده است‌

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(علیه السلام) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مهرشهر به مناسبت روز پاسدار، گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام دنیا حماسه ایجاد کرده است‌.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۴۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(علیه السلام) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مهرشهر به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، گفت: همه می‌دانیم که امام راحل هیچ سخنی را جز برای رضای خدا نمیگفتند،ایشان یک سخن معروفی دارند: ‌"کاش من هم یک پاسدار بودم..." این جمله هم برای بنده و هم برای همکارانم افتخار دارد ولی در کنارش مسئولیت نیز دارد.

شعبانی ادامه داد: امروز مسئولیت خطیری بر گردن من و همکارانم قرار دارد و آن پاسداری از دین خداست که باید از آن مراقبت کرد.

فرمانده ناحیه امام هادی(علیه السلام) با توجه به دستاوردهای سپاه، اذعان کرد: امروز در نیروی دریایی شناور ۲۴۰ متری می‌سازند در حالی که در گذشته حتی قایق پارویی نیز نمی‌توانستند بسازند. وی اضافه کرد: دیروز به تعبیر آمریکایی ها ناو می‌آوردند و حکومت عوض می‌کردند اما امروز دیگر در خلیج فارس حضور ندارند‌.

علی شعبانی ادامه داد: در نیروی زمینی علاوه بر ساخت انواع ادوات مدرن،در کنار مرز ها قدرت را به وجود آورده است. شعبانی مطرح کرد: در شمال‌غرب کشور نا آرامی هایی بروز کرد مانند شهر بوکان و مهران ولی سپاه با قدرت در آنجا ورود کرد. وی افزود: تصمیم گرفته بودند که اغتشاش کنند و گروهک های مسلح به پشتوانه آنها وارد عرصه شوند ولی سپاه همه آنان را برجای خود نشاند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(علیه السلام)، امروزه مرز های دفاعی ما به لطف نیروی قدس چندصد کیلومتر دورتر رفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام دنیا حماسه ایجاد کرده است‌.

وی در پایان گفت: امروز سپاه در تمام ابعاد زمینی، هوایی، دریایی، فضایی و... تبدیل به ابرقدرت شده است،این یک واقعیت است و شعار نیست.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار