خبرهای داغ:

اختتامیه جشنواره ورزشی شهید نوروزعلی ایمانی نسب سرخه برگزار شد

همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان، اختتامیه جشنواره ورزشی شهید نوروزعلی ایمانی نسب پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه اختتامیه جشنواره ورزشی شهید نوروزعلی ایمانی نسب پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.

 محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقات متنوع ورزشی با عنوان جشنواره ورزشی شهید نوروزعلی ایمانی نسب با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی در پایگاه در رشته های فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز و تفنگ بادی برگزار شد.

او افزود: بسیجیان در رشته های مختلفی شرکت کرده و همزمان با ماه شعبان اختتامیه این جشنواره با تاکید بر مسجدمحوری در مسجد امام هادی (ع) در این محله برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در این مراسم به نفرات برتر هر رشته در مسابقات جوایزی اهدا و نفر برتر در رشته ی دارت ابوالفضل کیکاووسی، نفرات برتر در رشته ی فوتبال دستی علی امامی و رامیار محمدیان، نفر برتر در رشته تنیس روی میز رامیار محمدیان و نفرات برتر در رشته ی تفنگ بادی ابوالفضل سیاسر، عبدالرسول پیوندی و امیرعلی احمدی انتخاب و از آن ها تجلیل و قدردانی شد.

امامی خاطرنشان کرد: همچنین در جهت ایجاد اوقاتی مفرح برای بسیجیان، بازی های بومی محلی در محله با حضور اعضای حلقه شهید ایمانی نسب برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها