جانشین فرمانده سپاه کربلا:

رمز موفقیت سپاه تبعیت محض از ولایت است / باید جهاد تبیین و امیدآفرینی را در بین نسل جوان عملی کنیم

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه رمز موفقیت سپاه تبعیت محض از ولایت است، خاطرنشان کرد:اگر منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، صبح امروز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با حضور در سپاه کربلا، این روز فرخنده را به پاسداران و هیئت رئیسه سپاه کربلا تبریک گفتند.

سردار برسلانی

سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این دیدار صمیمی، با قدردانی از زحمات علوم پزشکی مازندران گفت: سپاه کربلا قدمگاه شهدا است و ان شاء الله ما هم بتوانیم پاسداران خوبی برای انقلاب باشیم.

سردار برسلانی با اشاره به  تکلیفی که بر دوش مسئولان است، افزود: خداروشاکریم که در عصر ولایت زندگی می کنیم تا تابع محض ولایت باشیم.

سردار برسلانی
جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه رمز موفقیت سپاه تبعیت محض از ولایت است، خاطرنشان کرد:اگر  منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

سردار برسلانی رمز موفقیت علوم پزشکی در رشد چشمگیر علمی و فناوری نانو، را اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود:مشکلات در برخی از حوزه‌ها مثل اقتصادی و فرهنگی به دلیل کوتاهی برخی مسئولان در اجرای  منویات ولایت است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه ما نسبت به نسل جوان تکلیف سنگین تری داریم، خاطرنشان کرد: باید جهاد تبیین و امیدآفرینی را در بین نسل جوان عملی کنیم.

سردار برسلانی با بیان اینکه پزشکان در اصل درس خداشناسی را مرور می کنند، گفت:پزشکان پاسدار سلامت  مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار