جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیاری از مشکلات با تبعیت از ولایت حل می‌شود / قدرت سپاه مرهون تلاش‌های مخلصانه جوانان انقلابی است

ساری-جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت موجب نزول برکات روز افزون و بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۳۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، صبح امروز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با حضور در سپاه کربلا، این روز فرخنده را به پاسداران و هیئت رئیسه سپاه کربلا تبریک گفتند.

ملازاده

حجت الاسلام ملازاده در این دیدار صمیمی، با قدردانی از مسئولان علوم پزشکی و تامین اجتماعی ،گفت: سپاه متعلق به مردم است .

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه سپاه مردمی است  و جدا از ملت نیست، افزود: هدف امام راحل از تشکیل سپاه حفظ  انقلاب بود و در اوائل انقلاب بهترین نیروها به سپاه آمدند تا این انقلاب حفظ شود.

حجت الاسلام ملازاده به ایثارگری های سپاه در طول چهار دهه از عمر انقلاب هم اشاره کرد و گفت: سپاه در اوایل انقلاب همزمان در جنگ با دشمنان در دوران دفاع مقدس با ضدانقلاب و منافقین داخلی هم می جنگید.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه خدای متعال خوف و وحشت را از دل سپاه برداشت، خاطرنشان کرد: اگر کار برای خدای متعال انجام شود خدای متعال بهترین مصالح را برای انسان رقم میزند.

حجت الاسلام ملازاده در ادامه با تاکید براینکه سپاه پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده است، خاطرنشان کرد: سپاه در عرصه های دفاعی با دست خالی به پیشرفت های چشمگیری در حوزه های اقتدار آفرین کشور همچون قدرت بازدارندگی در منطقه و جهان رسیده است که همه این موفقیت ها مرهون تلاش های خالصانه جوانان پاسداری است که تبعیت محض از ولایت دارند.

ملازاده

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت موجب نزول برکات روز افزون و بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

حجت الاسلام ملازاده به رشد چشمگیر علوم پزشکی در عرصه های علمی،پزشکی و نانو هم اشاره کرد و یادآور شد:علوم پزشکی در دوسال کرونایی، فداکارانه ایستاد و از جان و سلامت مردم پاسداری و شهدایی نیز در این عرصه تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها