امام جمعه نکا :

نقش سپاه در حفاظت از منافع ملی بی بدیل است

ساری-حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:نقش سپاه و پاسداران عزیز در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۶۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

نقش سپاه و پاسداران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار  امام جمعه نکا به همراه اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دیدار و از زحمات آنان در عرصه های مختلف قدردانی کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد صادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا در این دیدار  از زحمات شبانه روزی پاسداران در تامین امنیت و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قدردانی کرد و این ایام مبارک و بزرگ را به آنها تبریک گفت.

 امام جمعه شهرستان نکا افزود: پاسداران حافظ ارزشهای ناب انقلاب اسلامی در مقاطع حساس مختلف بوده و ثابت کرده اند که در این مسیر از نثار ارزشمندترین دارایی خود که جانشان است، دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد:نقش سپاه و پاسداران عزیز در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.

خطیب جمعه نکا با اشاره به اینکه سپاه همیشه مورد هجمه دشمنان نظام بوده است، افزود: بدون تردید بسیاری از دستاوردها وپیشرفت های کشور در بخش های مختلف مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر این عزیزان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار