فرمانده سپاه عباس آباد:

پاسداران فدائیان ملت هستند / خدمت رسانی به مردم از افتخارات سپاه است

ساری-فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد گفت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

پاسداران فدائیان ملت هستند / خدمت رسانی به مردم از افتخارات سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز روزسه شنبه با حضور خانواده های پاسداران سپاه شهرستان عباس آباد در مجتمع فرهنگی تفریحی فدک رامسر برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد در این مراسم با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ تدریسی با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می بالیم که به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.

فرمانده سپاه عباس آباد خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان با دید رسالت‌محوری رشد کرده‌اند و با همین نگاه به رشد و پیشرفت خود ادامه میدهند.

سرهنگ تدریسی ادامه داد: خانواده پاسداران امروزه دوشادوش پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و کروج آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام هستند.

فرمانده سپاه عباس آباد تصریح کرد: خانواده پاسداران در اجر و پاداش جان‌فشانی و ایثارگری این عزیزان سهیم بوده و اگر صبر و بردباری خانواده‌ها و مسئولیت‌پذیری همسران پاسداران نبود، پاسداران و ایثارگران نمی‌توانستند این مسئولیت سنگین را به سرانجام برسانند.

گفتنی است، این مراسم که با اجراهای برنامه های فرهنگی و مولودی خوانی همراه بود ، از خانواده های پاسداران تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار