خبرهای داغ:
بمناسبت اعیاد شعبانیه و خصوصا میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار جشن خانوادگی باشکوه در مسجد امام حسین با حضور کلیه پاسداران ناحیه بسیج اسفراین به همراه خانواده برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۵۳۵۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج:جشن بزرگداشت روز پاسدار به همت مسئولین ناحیه بسیج اسفراین و همکاری مسئولین مسجد امام حسین با حضور پاسداران ناحیه سپاه اسفراین به همراه خانواده برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه فرمانده ناحیه بسیج اسفراین ضمن تبریک میلاد امام حسین و تجلیل از پاسداران بمناسبت روز پاسدار خاطر نشان کرد:

تمام وجود حضرت سیدالشهدا پاسداری از اسلام، دستاوردهای وحی و خاصه پیامبر گرامی اسلام بود، اگر قیام امام حسین (ع) نبود، امروز اثری از اسلام، قرآن و معارف الهی باقی نمی‌ماند.

وی افزود دشمنان می‌خواستند اسلام را از بین ببرند و نامی از دین خدا باقی نگذارند، محافظت از اسلام و قرآن نیاز به خون و پاسداری داشت که این وظیفه را امام حسین (ع) به بهترین نحو ممکن به سرانجام رساند و خودش، خانواده و یارانش را فدای اسلام کرد.

وطن دوست افزود پاسداری یک شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است. پاسداران کشور هم با همین اعتقاد، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند. این اعتقاد یک پاسدار است که او نباشد اما اسلام، قرآن و دستاوردهای امام و شهدا باقی بماند.
بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند.

وی تصریح کرد پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی ها قد برافرازیم
وطن دوست گفت پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

در این جشن خانوادگی هم چنین
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسفراین با تبریک اعیاد شعبانیه بالاخص روز پاسدار افزود: سوم شعبان روز مردانی است که آگاهانه و شجاعانه همچون مقتدای خود امام حسین (ع) در راستای دفاع از ایران اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند و سپاه پاسداران دشمنان را در عرصه‌های مختلف به استیصال کشانده و هیمنه پوشالی آنها را خرد کرده است.

وی ادامه داد: دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی همراه با شجاعت در مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان از شاخصه‌های مکتب عاشورا است و پاسداران با روحیه حسینی زیستن و حسینی اندیشیدن و رفتار کردن به نهضت امام حسین (ع) عمل کردند.

باشتنی بیان کرد: پاسداری فرهنگ عزت، افتخار و ایثار و شهادت است و فرهنگ پاسداری علاوه بر جنبه عقیدتی، سیاسی، نظامی و مجاهدت جنبه معنوی دارد و پاسداران در گام دوم انقلاب با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در راستای قوی شدن و توانمندی در همه عرصه‌ها حرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است و سپاه در دهه پنجم انقلاب در اوج اقتدار، با ایمان و بالندگی آمادگی نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و دفاع از انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها