خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند:

رسالت سپاه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب است

همدان-معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند گفت: دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب در تمام زمینه‌ها، مأموریت و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۸۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مستوره در مراسم بزرگداشت روز پاسدار در پایگاه نجمه روستای باباقاسم اظهار کرد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است که بنا به فرمان حضرت امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸  تاسیس شد.

وی افزود: نامگذاری روز پاسدار توسط حضرت امام (ره) صورت گرفت و مضمون جمله ایشان این بود که چقدر مناسب است که روز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار اسلام به نام روز پاسدار باشد و بعد از این فرمایش، روز سوم شعبان در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پاسدار نامگذاری شد.

معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب در تمام زمینه‌ها، مأموریت و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همین تکلیف قانون اساسی هم به صراحت اعلام و مشخص شده است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن و کوشش مستمر در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا طبق قوانین جمهوری اسلامی از طریق همکاری با سایر نیروهای مسلح و آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است.

مستوره با اشاره به دیدگاه و نظر امامین انقلاب در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی‌گردد، ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب در دنیا به عنوان یک نیروی چند وجهی شناخته شده و همه کشورها مجبور هستند این ظرفیت را به حساب بیاورند، گفت: پاسداران عزیز ما در سپاه با توجه به رسالتی که بر دوش دارند برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تحت ولایت فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای عزیز در میدان بوده و در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات