خبرهای داغ:
استاندار همدان:

سپاه در صف اول دفاع از مردم و ولایت است

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه سپاه در صف اول دفاع از مردم و ولایت است، گفت: نیروهای بسیجی پاره تن مردم‌ و مایه افتخار هستند، چراکه با جان و دل در عرصه‌های مختلف، در خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۴۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از زمان تشکیل توسط امام راحل تاکنون توانسته با ایثار و از خودگذشتگی در صف مقدم دفاع از ایران و ولایت باشد.

وی تلاش و دفاع برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه همدان برای حفظ و حراست از ارزش‌ها، اعتقادات، سرزمین و حریم ملت ایران، قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل دفاع از سرزمین و حریم ولایت، مورد کینه دشمنان این نظام و مردم قرار گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه سپاه در صف اول دفاع از مردم و ولایت است، گفت: بسیج و نیروهای بسیجی پاره تن مردم‌ هستند و وجود آن‌ها مایه افتخار است، چراکه با جان و دل در عرصه‌های مختلف، در خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند و منشا اثر هستند.

 وی افزود: ایثارگری‌های برادران بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبل، حین و پس از دوران دفاع مقدس به ویژه اغتشاشات اخیر فراموش نشدنی است.

 قاسمی فرزاد با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را برای ایجاد اخلال در این نظام الهی به کار گرفتند، اظهار داشت: آنچه سپاه و بسیج سرلوحه کار خود قرار داده، مکتب سید الشهدا، امام حسین(ع) است.

 وی گفت: سپاه به معنای واقعی کلمه مکتب امام حسین(ره) را در پیش گرفته است و از آن پیروی می‌کند و امروزه قدرت بازدارندگی این نهاد انقلابی باعث صیانت کشور شده و یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم، وحدت و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت بیش از پیش حفظ ‌شود، عنوان کرد: تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب در حوادث اخیر باعث نقش بر آب شدن فتنه‌های دشمنان شد و وحدت دولت و ملت را حفظ کرد.

 استاندار همدان تصریح کرد: سپاه در هر زمینه‌ای که برای کشور مشکلی به وجود آمده است، ورود می‌کند که از جمله آن بحث سازندگی است که در راستای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان گام‌های موثری را برداشته است.

 وی خاطرنشان کرد: همکاری نیروهای سپاه و بسیج در بحران آب شهر همدان از جمله نمونه‌های بارز وظیفه شناسی این نهاد انقلابی است.

* دشمنان ما امروز به اقتدار روز افزون سپاه پی برده‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در این دیدار گفت: از جمله مهمترین ماموریت‌های فرهنگی سپاه استان در سال آینده کنگره بزرگداشت شهدای همدان است که باید بیشتر با آن توجه شود.

سردار مظاهر مجیدی افزود: دشمنان ما امروز به اقتدار روز افزون سپاه پی برده‌اند و رونمایی از موشک جدید سپاه نیز در این راستا است.

 وی گفت: آرامشی که در استان همدان برقرار است به برکت خون شهدای عزیز ما و به ویژه شهید امنیت، شهید نظری است که در حوادث اخیر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار