خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع):

دشمن امروز در مقابل نیروهای مسلح ما مستأصل شده است

همدان-نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن امروز در مقابل نیروهای مسلح ما مستأصل شده است، گفت: دشمنان و مستکبرین در مقابل سپاه زبون و خار شده‌اند واز توانایی سپاه اطلاع دارند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۳۰
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: اگر کسی در زندگی درمانده شده است باید متوسل به ابا عبدالله(ع) شود، این کشتی از کشتی نوح امن‌تر و وسیع‌تر است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که نام امام حسین(ع) را در سرتاسر دنیا گستراند، خطاب به حاضران افزود: شما پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های الهی و جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اید و بدانید خداوند در مقابل زحمات شما وعده‌های فراوانی داده است و یکی از وعده‌های او این است تا زمانی که دین خدارا یاری کنید خدا وعده نصرت الهی را داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پاسداری مسئولیت‌آوراست و این مسئولیت هم در مساله دفاعی و نظامی و هم در موضوع فرهنگی و جهادی و سازندگی و خدمت‌رسانی است، که سپاه در تمام این عرصه‌ها زیبا درخشیده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در مقابل نیروهای مسلح ما مستأصل شده است، ادامه داد: دشمنان و مستکبرین در مقابل سپاه زبون و خار شده‌اند واز توانایی سپاه اطلاع دارند و می‌دانند که باید در خصوص سپاه با دقت تصمیم بگیرند بنابراین تروریستی نامیدن سپاه را خلاف قانون دانستند، دشمنانی که اصلا اعتقادی به قانون ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات