خبرهای داغ:

تقدیر از پاسداران حوزه ۴ شهری امام سجاد (ع) سپاه ناحیه امام علی ع اهواز

مصادف با ولادت با سعادت امام حسین(ع)روز پاسدار،قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع)،به همت حوزه مقاومت بسیج۴ شهری از کارکنان شاغل در سپاه پاسداران این حوزه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۰۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ با حضور سردار معین پور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان  مصادف با ولادت با سعادت امام حسین(ع)روز پاسدار،قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع)،به همت حوزه مقاومت بسیج۴ شهری امام سجاد سپاه ناحیه امام علی (ع) شرق اهواز  از کارکنان شاغل در سپاه پاسداران حوزه سرزمینی این حوزه مقاومت مراسم جشن و تقدیر از این عزیزان به همین مناسبت در کنار مرقد مطهر سردار هور حاج علی هاشمی و همرزمانش برگزار شد، سردار معین پور  خصوصیات منحصر به فرد پاسدار انقلابراسلامی را تبیین نمود.

  سردار معین پور، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان عنوان کرد: پاسداری افتخار بزرگی را بر دوش دارد؛سپاهی بودن و پاسدار بودن که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور "والحافظون لحدود الله"هستید که پشت سر آن و"بشر المومنین"خواهید بود.

سردار معین پور اظهار داشت: سپاه پاسداران فرزند انقلابی است  که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد. از اولین ساعات پیروزی انقلاب،پاسداری،ایستادگی و جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی شکل گرفت،که بعدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام گرفت.

 

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان،امام حسین(ع)را الگویی بارز پاسدار اسلام خواند و بیان کرد: سپاه برتر و بالاتر از جریانات سیاسی است،نه در کنار و داخل جریانات سیاسی،جایگاه سپاه جایگاه کل ملت است. تمام مردم سپاه را باید دژ،حصن و پناه خود بیابند.این جناح و آن جناح و این گروه و آن گروه.این تشکل و آن تشکل ندارد.

در پایان این مراسم از پاسداران ساکن در حوزه سرزمینی با اهدای لوح یاد بود از خدمات آنان تقدیر و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها