سید جواد حسینی نژاد گفت: نقل خاطرات جنگ جانبازان به عنوان سند‌های زنده تاثیر گذاری زیادی در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد
کد خبر: ۹۴۹۵۴۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:مراسم گردهمایی جانبازان شهرستان زرند به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل (علیه السلام) و روز جانباز با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ پاسدار محمد کارگر جانشین فرمانده سپاه زرند و جمعی از مدیران در محل سالن شهید شیرودی برگزار شد.
سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این مراسم ضمن تبریک روز جانباز، فداکاری، ایثار، گذشت و اطاعت از، ولی امر را از جمله ویژگی‌های بارز حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) برشمرد و خاطرنشان کرد: شما جانبازان و ایثارگران نیز با پیروی و الگو قراردادن شخصیت والا، معنوی و عظمت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) به عینه در میدان عمل برای اقتدار و سربلندی کشورمان ایثار و گذشت کردید.
او با بیان اینکه شما جانبازان سرافراز با پیروی و اطاعت از، ولی امر خود، همیشه و در همه حال در هر کجای کشورمان نیاز بوده در خط مقدم بودید و در برابر دشمنان ایستادگی کردید، افزود: جانبازان و ایثارگران در راستای جهاد تبیین خاطرات را در جمع‌های مختلف خانوادگی و دوستانه بیان کنند.
حسینی نژاد با اشاره به جهاد تبیین در فرمایش رهبری، تصریح کرد: جانبازان نمونه بارزی از جهاد تبیین دوران دفاع مقدس هستند و ما باید برای نسل جوان از آن‌ها الگوسازی کنیم، جانبازان مدافعان بی‌منت نظام جمهوری اسلامی هستند که جان خود را با الگو گرفتن از جانباز کربلا در کف اخلاص گذاشتند و از خودگذشتگی کردند.
درابتدای این دیدار حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند با تبریک اعیادبزرگ شعبانیه، خصوصا ولادت امام حسین (علیه السلام) وروز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل (علیه السلام) وروز جانباز ولادت سید الساجدین (علیه السلام) درمور جایگاه جهادوشهادت گفت:عشق بازی در مسیر جهاد، ایثار و شهادت بسیار زیباست، مسیر و جایگاهش نیز بسیار نورانی ,, مقدس و والا ست.
وی گفت: جانبازان عزیز آنچه را که باور داشتند، در دفاع مقدس و صحنه‌ها و عملیا‌های غرورآفرین عملی و اثبات نمودند.
امام جمعه زرند افزود: مشقت و سختی‌هایی که جانبازان عزیز ما در زمینه بیماری و درمان دارند، متوجه همسر و فرزندان آن‌ها نیز هست، لذا ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، ما باید قدردان، همسر و فرزندان این بزرگواران نیز باشیم.
خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق دیدار و هم نشینی با این عزیزان را نصیب ما نموده است.
این گردهمایی با چند برنامه فرهنگی وهنری واجرای مسابقه همراه بود.

خبرنگار:خانم منصوری

ارسال نظرات