خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه رزمندگان یک روز در جبهه جنگ تحمیلی مقابل توپ و تفنگ‌های دشمن ایستادند و امروز هم مقابل جنگ اقتصادی باید بایستند، گفت:دشمن با قیمت‌سازی و شایعه پراکنی به دنبال اهداف خود است.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۲۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، جمعی از جانبازان با امام جمعه شهرستان اسدآباد در حسینیه آیت الله خامنه‌ای این شهر دیدار کردند.

امام جمعه اسدآباد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به گلایه یکی از جانبازان در خصوص عدم توجه برخی مدیران و کم کاری در شهرداری، اظهار کرد: متأسفانه در بعضی ادارات تکریم ارباب رجوع انجام نمی‌شود و برخی مدیران با عدم انجام کار باعث نارضایتی مردم می‌شوند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تذکر به برخی از مسئولین و مدیران در ادارات از فرماندار خواست که نسبت به کوتاهی در ادارات تذکر داده و این موضوع را بررسی کند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب گفت: زمستان‌ها و سختی‌ها تمام می‌شود و روسیاهی به زغال می‌ماند، البته که تشت رسوایی جبهه مقابل ما افتاده است.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه رزمندگان یک روز در جبهه جنگ تحمیلی مقابل توپ و تفنگ‌های دشمن ایستادند و امروز هم مقابل جنگ اقتصادی باید بایستند، افزود: دشمن با قیمت‌سازی و شایعه پراکنی به دنبال اهداف خود است.

وی عنوان کرد: قبول داریم دولت ضعف دارد اما در حال کار و تلاش است و طرح‌های خوبی را شروع می‌کند، البته در بین مدیران ما مانند میوه زده‌دار هم وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات