استاندار چهارمحال و بختیاری:

"بسیجی شهید طاهر زمانی" سرباز بی‌ادعایِ دین و کشور بود

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری با صدور پیام، شهادت مدافع امنیت بسیجی شهید طاهر زمانی احمدمحمودی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۴۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  متن پیام استاندار چهارمحال و بختیاری بمناسبت شهادت طاهر زمانی بسیجی مدافع امنیت از تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر"

برادر بسیجی، طاهر زمانی احمدمحمودی از رزمندگان مدافع حرم و مدافع امنیت تیپ ۴۴ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در دفاع از کیان جمهوری اسلامی در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

این سرباز بی‌ادعایِ دین و کشور در عین اینکه جوانی و عمر شریفش را در دفاع از دین و میهن و عرصه ایثار و ازخودگذشتگی سپری نمود، مخلص بود و خستگی ناپذیر.

عروجش را به عموم مردم استان، خانواده و بستگان تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

یقیناً مردم شریف، بصیر و شهیدپرور استان با حضور انقلابی خود در تشییع از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیران این خطه را گرامی خواهند داشت.

گفتنی است؛ امروز آیین وداع با این شهید مدافع امنیت با حضور  همرزمان وخانواده اش در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد و فردا سه شنبه نهم اسفند ماه رأس ساعت 10 صبح مراسم تشییع و خاکسپاری در زادگاهش شهرک میهه ازتوابع شهرستان کوهرنگ با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  برگزار می شود.

ارسال نظرات