سردار افضلی در مراسم وداع با شهید طاهر زمانی:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مراسم وداع بابسیجی شهید مدافع امنیت طاهر زمانی گفت: شهید زینت جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مراسم وداع با شهید مدافع امنیت طاهر زمانی احمد محمودی در تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

سردار افضلی در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم  و عرصه سلامت و شهدای مدافع امنیت، با اشاره به قداست این مراسم، تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام را معراج الشهدا دانست.

وی، با تبریک وتسلیت محضر خانواده معظم شهید و فرزندان برومندش، افزود: شاید شهید طاهر زمانی عزیز هم مدال افتخارش را از همین مکان  مقدس گرفته باشد.

جانشین  فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، همراهی دوشادوش از سوی همسر این شهید عزیز در عرصه تأمین امنیت پایدار برای میهن اسلامی را ستود و او را مجاهده دانست و گفت: آقا طاهر عزیز خوب عهد خود را با امام زمان به پایان رسیاند و قبل از آنکه جشن میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نیمه شعبان را بگیرد، ثابت کرد که در راه ولایت ثابت قدم مانده ام.

سردار افضلی، رشادت های مردم استان چهارمحال و بختیاری  از آغازین روزهای دفاع مقدس و حضور درمناطق مختلف و عملیات های متعدد را یادآوری کرد و عنوان داشت: شهیدطاهر زمانی از مدافعان حرم هم بود  و  در تمام عرصه های جهاد به فرمان مقتدا و امام خود لبیک گفت.

وی با اشاره به مشایعت زیبای پیکر مطهر شهید از سوی رزمندگان گردان فاتحین و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ، گفت: این  مشایعت نشان داد که همه در این مراسم گفتند که راه شما را با قوت و اقتدار ادامه خواهیم داد و این پرچم را نمی گذاریم به زمین بماند.

سردار افضلی، حرف دل مردم شهید پرور را ادامه راه شهیدان دانست و گفت: ‌این فرهنگ عاشورایی ملت ماست که می گویند همه زیر پرچم واحد جمهوری اسلامی و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان راه شهید را ادامه می دهیم.

وی گفت: افتخار طاهر زمانی هاست به این فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند قدر خودتان را بدانید و تا آخر بسیجی بمانید.

سردار افضلی، کمک به زلزله زدگان خوی از سوی شهید طاهر زمانی و خانواده اش و سپس بازگشت به منطقه مإموریت تأمین امنیت پایدار در مرزهای جنوب شرق را از ناگفته های بیشمار در زندگی مخلصانه این شهید بسیجی برشمرد که خود را آماده شهادت کرده بود.

وی مقام شامخ شفاعت را نعمتی از سوی خدا به شهدا دانست و افزود: شهید افتخار یک فامیل، محل، استان و فراتر از اینها زینت جهان اسلام است چرا که متعلق به دنیای اسلام است و بر همین اساس هر شهیدی می تواند حداقل 40 نفر تا چهل گروه را شفاعت کند.

سردار افضلی پیام شهدا را بر اساس آیات قرآن کریم برشمرد وگفت: در ایامی شهد شیرین شهادت نصیب  و روزی شهید طاهر زمانی شد که متعلق به بزرگ پاسدار اسلام است و ما هم به تإسی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باید در حفظ دین و تلاش برای حاکمیت دین اسلام باید تلاش کنیم.

 این مقام  مسئول، در پایان نتیجه همه مجاهدت ها را برای تحقق اراده الهی و حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دانست.

گفتنی است، فردا سه شنبه نهم اسفند ماه رأس ساعت 10 صبح مراسم تشییع و خاکسپاری بسیجی مدافع امنیت شهید طاهر زمانی در زادگاهش شهرک میهه ازتوابع شهرستان کوهرنگ با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  برگزار می شود.

ارسال نظرات