فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

شهادت آرزوی دیرینه شهید زمانی بود که به آن دست یافت

سردار علی محمد اکبری با اشاره به اینکه اکنون شهرک میهه در استان چهارمحال و بختیاری را با شهدایش می شناسند، گفت: شهادت آرزوی دیرینه شهید زمانی بود که به آن دست یافت.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۵۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

سردار علی‌محمد اکبری در آیین تشییع طاهر زمانی احمد محمودی در شهرک میهه شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: شاید کمتر کسی شهرک میهه در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری را می‌شناخت ولی اکنون آنرا با شهدایش می‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۵۰ نفر از جمعیت ۴۵۰ نفری شهرک میهه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: این منطقه سرداران شهید بزرگی مثل شهید علی‌شیر لهرابی، شهید محمدیار خدادادی از دیار عشایری شیخ علیخان و… را برای اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: بسیجی شهید طاهر زمانی سال‌های عمر خود را در جبهه‌های مختلف برای دفاع از کشور و ملت ایران سپری کرده است، حضور در دوران دفاع مقدس تا برقراری امنیت در مناطق مختلف از شمال غرب کشور تا جنوب غرب و شرق و دفاع از حرم و جبهه مقاومت ازجمله افتخارات این شهید والامقام بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید طاهر زمانی احمدمحمودی و همرزمانش در استان‌های حلب، حماء و حمس در کشور سوریه حماسه‌سازی‌های گسترده‌ای داشتند و با شجاعت تمام در برابر دشمن داعشی مقاومت و ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) گفت: ۹۰ درصد شهدای استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) در عملیات‌های متعدد ازجمله؛ والفجر ۴، خیبر، بدر، کربلای ۴ و ۵، والفجر ۸ ،  والفجر ۱۰ و ارتفاعات سر به فلک کشیده کردستان حضوری بی‌نظیر داشتند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه شهادت آرزوی دیرینه شهید زمانی بود که به آن دست یافت، اضافه کرد: شهادت بالاترین افتخار برای هر فردی است.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان اهل چهارمحال و بختیاری در قالب سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در هر زمان و مکانی که نیاز بود حاضر بودند، بیان کرد: پیام مردم میهه به دنیا این است که تا آخرین نفس‌هایشان پای آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی ایستاده‌اند.

ارسال نظرات