مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی‌تر شده است

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی‌تر از حقیقی است و باید از این ابزار به درستی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد صبح دوشنبه در یادواره دانش آموز شهید حمزه ابراهیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر حساسیت در انتخاب دوست، اظهار داشت: خوب است که شهیدان را به عنوان دوست و رفیق انتخاب کنیم.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در امور ایثارگران افزود: شهدا مرد میدان بودند و با بصیرت و آگاهی برای حفظ ارزش‌های اسلامی و ناموس وطن، مقابل دشمن ایستادند اما برخی افراد در اغتشاشات ماه‌های اخیر با هشتک زدن در فضای مجازی برادرکشی کردند.

وی با تاکید براینکه دشمن رنگ عوض کرده و خطرناک‌تر شده است، بیان کرد: امروز نقشه دشمن عوض شده و با ابزار فضای مجازی وارد خانه ما شده و جنگ ترکیبی و شناختی راه انداخته تا با تحریف حقایق، اذهان مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموزان ما را تسخیر کند.

امیرنژاد با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی و موبایل به ذهن ما حمله کرده است، گفت: نباید اسیر شبهه افکنی و دلسوزی دروغین دشمن شویم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در انتخاب الگو دقت کنند، تاکید کرد: امروز باید شهید حمزه ابراهیمی و سایر شهدای گرانقدر الگوی نسل جوان ما باشند نه فلان فوتبالیست یا بازیگر که علیه نظام اسلامی تبلیغ کرده و هشتگ می‌زنند.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امروز تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی‌تر از حقیقی است و باید از این ابزار به درستی استفاده کنیم.

رفتار دوگانه غرب در حقوق بشر

وی با اشاره به رفتار دوگانه آمریکا و غربی‌ها در قبال حقوق بشر، افزود: دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی جای جلاد و شهید و مقصر و حق به جانب را عوض می‌کند و به دنبال به تسخیر درآوردن ذهن و روح ما است که از جنگ سخت و شکستن دست و پا خطرناک‌تر است.

امیرنژاد گفت: ما منکر مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی و معیشت خانواده‌ها نیستیم اما باید در کنار نقاط ضعف، دستاوردهای نظام اسلامی و نقاط قوت‌ها را هم ببینیم و منصفانه قضاوت کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی جنبش علیه مقدسات توسط دشمنان، ادامه داد: در این شرایط باید مانند آن دانشجوی ایرانی باشیم که در سوئد رساله دکترای خود را به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در امور ایثارگران گفت: این چه آزادی بیان در سوئد و کشورهای اروپایی است که با توهین کنندگان به کتاب آسمانی مسلمانان برخورد نمی‌شود اما نام بردن از شهید سلیمانی توسط یک دانشجو را برنمی تابند.

وی، دانش آموزان را افسران فضای مجازی قلمداد کرد و یادآور شد: رسانه‌های خارجی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم از انقلاب هستند.

امیرنژاد عنوان کرد: دانش آموزان دستاوردهای انقلاب را مطالعه کنند تا بدانند که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه علمی، پزشکی، دفاعی و … از کشورهای اول دنیا است.

وی ابراز کرد: کشور ما کشور ضعیفی نیست بلکه به دلیل هجمه بی سابقه دشمنان که علیه هیچ کشوری وجود ندارد، دچار چنین مشکلاتی هستیم و این از بی عرضگی ما نیست بلکه از هجمه بی سابقه دشمن است.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در امور ایثارگران بیان داشت: اگر برای شهدا یادواره برگزار می‌کنیم که کار ارزشمندی است باید در راه شهدا هم قدم برداریم و مردانه بایستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات