خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

حضور ۹۰ غرفه از خراسان جنوبی در هشتمین نمایشگاه استانی "اقتصاد به توان مردم"/ بدنبال مردمی کردن اقتصاد هستیم

هنری، از حضور ۹۰ تولیدکننده از سراسر استان در هشتمین نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" خبر داد و گفت: هدف ما در زمینه اشتغال مردمی کردن اقتصاد است.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۰۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" در بیرجند در جمع خبرنگاران، گفت: این نمایشگاه با حضور ۹۰ غرفه از سراسر استان امروز ۸ اسفند افتتاح گردید و تا جمعه ۱۲ اسفند هر روز؛ بعدازظهر‌ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند برپا است.

وی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با مدیران شبکه‌های تولیدی استان، عنوان کرد: حدود ۱۸۰ گروه متقاضی شرکت در این نمایشگاه بودند که بر اساس بررسی و اولویت بندی‌های انجام شده این ۹۰ گروه برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.

هنری افزود: برای این غرفه داران علاوه بر فروش محصولاتشان در مدت زمان برپایی نمایشگاه؛ کلاس‌های آموزشی کسب و کار  جهت دریافت مجوز و کارت سلامت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و غذا و داروی استان برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: زمینه رشد تولید کنندگان را از این نمایشگاه تا نمایشگاه بعدی فراهم می‌کنیم تا به صورت یک شبکه واحد جهت کمک‌های مالی و تسهیلاتی در اختیار سازمان بسیج سازندگی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با حمایت از تولید کنندگان خرد و خانگی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و خانگی بدنبال مردمی کردن اقتصاد هستیم.

هنری افزود: اطلاعات و مشخصات تولید کنندگان حاضر در این غرفه‌ها در قالب یک سایت و سامانه اطلاعاتی جهت تعامل و ارتباط بهتر و آسان‌تر با یکدیگر، با توزیع کنندگان محصولات و خریداران ثبت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در آخرین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم که در هفته بسیج در بیرجند برگزار شد؛ ۱۰۰ غرفه حضور داشتند که اکثرا از شهرستان بیرجند بودند و در مجموع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان محصول در این نمایشگاه به فروش رسید.

وی اظهارداشت: هدف از راه اندازی این نمایشگاه‌ها کمک به بازاریابی و فروش محصولات است و مهم‌تر از آن تعامل تولید کنندگان با افراد و سایر فروشندگان جهت فروش بهتر است.

هنری ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در ایام نوروز نیز در سطح استان با همکاری میراث فرهنگی برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در سطح ملی پایان اسفند ماه در خوزستان برگزار خواهد شد که از خراسان جنوبی نیز چند تولید کننده در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها