خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش صالح آباد خبر داد

دیدار بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی(ع) صالح آباد با جانبازان دفاع مقدس

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش صالح آباد شهرستان بهار از دیدار بسیجیان این حوزه با جانبازان دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

علیرضا عقیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به مناسبت این ایام و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش صالح آباد با سه جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حاج علی آقا قاسمی، حاج عزیز کوچکخانی و نادر فاضلی پرور دیدار کردند.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرمودند جانبازان شهدای زنده‌اند، به رسم  هر ساله با حضور در کنار یادگاران هشت سال دفاع مقدس از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های این عزیزان تقدیر شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش صالح آباد گفت: دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس افتخار ما است و باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات این اقشار تلاش کرد.

وی عنوان کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار تجلیل و قدردانی از پاسداران حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش صالح آباد با حضور تعدادی از مسئولان این بخش برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات