خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود بدنبال تاثیر گذاری بر رفتار مسؤلین، تصمیم گیران و نهاد‌های انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۶۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد حسین مباشری، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهر داریون که در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون برگزار شد گفت: بسیج با روحیه جهادی در تمامی عرصه ها به مردم خدمات رسانی می کند.

جانشین سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم، امسال هم علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین تبلیغات رسانه‌ای دشمن که در راستای نامید کردن مردم از انقلاب تلاش مضاعف داشتند بار دیگر با حضور خود در صحنه، تمام معادلات دشمن را به هم ریخته و حمایت خود را از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند‌.

سرگرد مباشری در ادامه ضمن این که مسئولین باید قدر دان مردم فهیم و با بصیرت باشند و تمام توان خود را در خدمت رسانی به آنها بکار گیرند، افزود: دشمن با بکارگیری جنگ رسانه ای، تبلیغاتی، تحریم و فشار حداکثری، و با استفاده از جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به ملت و نظام بوده و با بکارگیری امپراطوری رسانه ای خود سعی در تغییر افکار و تاثیر گذاری بر رفتار مسؤلین ، تصمیم گیران ، نهادها و دیگر ارکان انقلاب داشته و با ایجاد فضای یاس و نامیدی به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب است.

مباشری در ادامه با بیان این که دشمن به گونه ای عمل می کند تا تطهیر رژیم پهلوی را با حضور گسترده رسانه‌های که در اختیار دارد به رخ جوانان این مرز و بوم بکشانداذعان داشت: دوره حکومت پهلوی و حضور شاه ملعون و خائن را با انقلاب اسلامی مقایسه می کند و در تلاش است تا با تبلیغات گسترده نظام را ناکارامد و دستاوردهای انقلاب را از دید جهانیان پنهان کند.

وی به وظیفه سنگین و خطیر کسانی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارند، اشاره کرد و گفت: در راستای جهاد تبیین که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است باید به تبیین وقایع و خیانت‌های دوره پهلوی پرداخت و دست آوردهای ۴٠ ساله انقلاب را برای جوانان و نوجوانان دهه هفتاد و هشتاد به بعد بازبینی کنیم.

سرگرد مباشری در ادامه خاطر نشان شد: در دوران قبل از انقلاب در زمینه سلامت و درمان با مشکلات زیادی روبرو بوده ایم به نحوی که پزشکانی از کشورهای فیلیپین،بنگلادش، پاکستان ،هند به ایران آمده و مردم را مداوا می کردند در صورتی که به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از ۵۸ کشور جهان برای درمان و مداوا به ایران مراجعه میکنند.

سرگرد مباشری، پیشرفت های بعداز انقلاب را دستاوردهای مهم و برکات نظام و انقلاب خواند و افزود: امروز بحمداله ملت، کشور و انقلاب در مسیر حرکت رو به جلو بوده و به فیض الهی در تمام عرصه های مختلف پیشرفت داشته و با قوت به مسیر خود ادامه خواهند داد.

مباشری به حضور بسیج و بسیجیان در شرایط سخت اشاره کرد و افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه در تمامی عرصه‌ها با حضور فعال و چشمگیر خود هرجایی که نیاز بوده منشأ اثر بوده اند.

در ادامه مباشری از حمایت‌ها تعامل شهردار داریون ،مدیریت آموزش و پرورش و سایر ارگانهای حاضر در جلسه از حوزه های بسیج تشکر نمود و افزود بسیج در کنار دیگر ارگانها آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

در انتهای مراسم از زحمات سرگرد رحیم صالحی فرمانده حوزه مقاومت امام موسی کاظم تقدیر و بسیجی مهدی زارع به عنوان سرپرست جدید حوزه معرفی شد، همچنین از زحمات فرمانده حوزه خواهران حمیده میرزایی نیز تقدیر و سمانه زیدابادی به عنوان سرپرست حوزه حضرت نرجس معرفی شد.

گفتنی است، ضمن تقدیر از سرگرد سید مهدی حسینی، سرگرد محمد جواد کشاورز نیز به عنوان سرپرست حوزه قدس معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها