خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

ما هر چه داریم از مکتب اهل بیت(ع) است/دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمن می خواهد بسیج از مسجد خارج بشود چون می داند اگر پایگاه در مسجد باقی بماند قدرت توان هر کاری را دارد و این ویژگی این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۷۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

ما  هر چه داریم از مکتب اهل بیت است/دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در جمع بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) روستای النگ کردکوی گفت: هیچ سازمانی جز پایگاه نمی تواند ماموریت های انقلاب را به سرانجام برساند. در دفاع مقدس مساجد و پایگاه محل جمع آوری کمک ها و آموزش بسیجیان بود. الان هم همین است ما اعتقاد داریم که پایگاه بسیج در خدمت مردم است چون پایگاه محور است، ثابت است و این توان در این مکان مقدس وجود دارد.

وی افزود:  پایگاه های بسیج ما باید احیا بشود مانند دفاع مقدس .دشمن می خواهد بسیج از مسجد خارج بشود چون می داند اگر پایگاه در مسجد باقی بماند قدرت توان هر کاری را دارد و این ویژگی این نهاد مقدس است.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همیشه شرایط خاصی داشته ولی هیچ وقت مثل الان شرایط خاص نبوده است. ما همیشه در معرض فتنه ها قرار داریم و در اتاق های فکر خود دائما در حال طراحی هستند ولی با عنایت و لطف خداوند  همیشه همه ی فتنه ها را پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: در طول این انقلاب، آمریکا، انگلیس و اسرائیل در حال طرح ریزی برای نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی می بینیم  که با راهنمایی و رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم و بسیج، همیشه نقشه دشمن به هم خورده است.در دنیا آمریکا بسیار آسیب پذیر است و ما این را در عین الاسد به آنها نشان دادیم که هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار