خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی تأکید کرد

لزوم خودسازی و استفاده از فرصت ماه بزرگ شعبان

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با تاکید به موضوع خودسازی بر استفاده از فرصت ماه بزرگ شعبان به فرمایش امیرمومنان علی(ع) اشاره کرد و گفت: هر روز که در آن گناهی صورت نگیرد آن روز عید است.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۲۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از بسیجیان پایگاه شهید علیرضا بیات و هیئت امنای امامزاده عبدالله(ع) همدان به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) با حجت الاسلام علی حسنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان دیدار کردند.

حجت الاسلام علی حسنی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید به موضوع خودسازی بر استفاده از فرصت ماه بزرگ شعبان به فرمایش امیرمومنان علی(ع) اشاره و اظهار کرد: هر روز که در آن گناهی صورت نگیرد آن روز عید است.

وی با تاکید بر اینکه ماه شعبان در اسلام از ماه‌های بسیار ارزشمندی است که سفارش فراوانی در خصوص بهره‌گیری مومنین و مومنات از فرصت‌های آن شده است، گفت: اهمیت این ماه بزرگ و شرافت آن به این است که ماه پیامبر(ص) است و حاملان عرش الهی آن را بزرگ  می‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: دلیل دوم مناسبت‌های خاص موجود در این ماه عزیز، ولادت اباعبدالله الحسین (ع)، ولادت قمر منیر بنی هاشم (ع)، ولادت امام سجاد (ع) و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: دلیل سوم مقدمه بودن این ماه برای ورود به ماه رحمت و مغفرت الهی ماه مبارک رمضان است، ماهی که روزی بندگان برای ماه رمضان تقسیم می‌شود.

حسنی افزود: دلیل چهارم بر خاص بودن شعبان به این است که بر اساس روایات اعمال خوب انسان 70 برابر پاداش داده می‌شود و کارهای زشت انسان مورد آموزش قرار می‌گیرد و تمام گناهان آمرزیده می‌شود و حتی اگر این گناه به اندازه ستارگان آسمان باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات