خبرهای داغ:
مدیر فرهنگی هنری سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی استان بوشهر:

تمرکز دشمن بر جنگ نرم است

مدیر فرهنگی هنری سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: تمرکز و نوک پیکان حملات دشمن بر جنگ نرم و شناختی متمرکزشده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۶۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

تمرکز دشمن بر جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر سلیمانی در حاشیه برگزاری دوره «هم‌عهدی» ویژه مسوولان فرهنگی نواحی بسیج کشور در مجتمع یاوران مهدی قم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ نرم، اظهار داشت: دشمنان در جنگ نرم به سراغ سنگرهای معنوی می‌آید تا آن‌ها را منهدم کند.

مدیر فرهنگی هنری سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی استان بوشهر اضافه کرد: بهره‌گیری از توان مدیران فرهنگی نواحی بسیج، تعامل، هم‌افزایی و همفکری و بهره‌گیری از تجربه و ابتکارات مدیران بسیجی در برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی از برکات و آثار برگزاری این دوره بود.

وی بیان داشت: آشنایی و شناخت با مدیران و نواحی برتر در برگزاری رویدادهای ملی و مذهبی و استفاده از تجربه و ایده‌های آن‌ها، از کارکردهای برگزاری چنین دوره‌هایی است.

سلیمانی بیان داشت: در قالب این رویداد، آشنایی عمومی و ارتباط صمیمی بین مدیران نواحی بسیج با زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی به وجود آمده است.

مدیر فرهنگی هنری سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: ارائه آخرین ایده و ابتکارات نواحی بسیج کشور جزو مؤلفه‌های مهم این دوره بود و امید می‌رود برگزاری این دوره‌ها در طول سال تداوم یابد.

ارسال نظرات