اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز گردید.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۰۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اعلام این خبر افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مساعدت مسئولین استان و دانشگاه‌ها امیدواریم امسال بتوانیم دو هزار و پانصد نفر از دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم؛ که این میزان ظرفیت برای اعزام نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است.
وی بیان داشت: در تلاشیم تا دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان اعم از دولتی، آزاد و غیرانتفاعی از فرصت زیارت سرزمین‌های نور و حماسه بهره‌مند گردند.

این مقام مسئول افزود: بازدید از یادمان‌های طلائیه، شلمچه، دوکوهه، نهر خین، کانال کمیل، مسجد خرمشهر، شط علی و حضور در رزمایش‌ها از برنامه‌هایی است که در این سفر معنوی برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

پورمیرزایی تاکید کرد: یکی از تفاوت‌های این دوره تدارک بازدید‌های علمی در کنار بازدید‌های مرسوم است، به این صورت که برخی از کاروان‌ها علاوه بر حضور در یادمان‌های دفاع مقدس در مراکز صنعتی و علمی جنوب کشور نیز در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت شرکت کرده و از این طریق حس خودباوری و روحیه "ما می‌توانیم" در جوانان تقویت می‌شود.

وی گفت: معتقدیم معنویت حاصل از اردو‌های راهیان نور می‌تواند موتور محرکه حرکت‌های علمی و جهادی جوانان کشور باشد و به این لحاظ اصرار داریم که تمام توان مجموعه‌ها برای اعزام زائران به کربلای ایران بسیج شود.

ارسال نظرات