خبرهای داغ:
از طلبه بسیجی خواهر پایه چهار مدرسه علمیه الزهرا (س) عسلویه که با کسب مقام اول در رویداد بزرگ محتوای دیجیتال بسیج (در بخش نرم افزار نویسی) به مرحله کشوری راه یافت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۲۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

از طرف مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه، از خانم انیس محمدی طلبه پایه چهار این مدرسه علمیه که با کسب مقام اول در رویداد بزرگ محتوای دیجیتال بسیج (در بخش نرم افزار نویسی) به مرحله کشوری راه یافته بود، تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است رویداد محتوای دیجیتال بسیج، طی ۴۸ ساعت در مرحله استانی و ۷۲ ساعت در مرحله کشوری برگزار شد که در آن توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولید کنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و به رقابت پرداختند که سازمان فضای مجازی بسیج با اهداف اصلی زیر اقدام به برگزاری این رویداد نمود، ۱_نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصه‌ تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی. ۲_ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ تولید محتوای بسیج. ۳_شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌وکارهای مجازی و دیجیتال بومی.

ارسال نظرات