خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

ضرورت بیان پیشرفت‌ها برای نسل جوان در راستای جهاد تبیین

طالبی، بر بیان و تحلیل پیشرفت‌های نظام برای نسل جوان در راستای جهاد تبیین تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۷۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی طلایه داران تربیت بیان کرد: خانواده، جامعه و مدرسه سه مؤلفه مهمی هستند که نقش اساسی در تربیت افراد جامعه دارند.

وی با اشاره به این که پایه و اساس همه پیشرفت‌ها در جهان، تربیت صحیح دینی و اخلاقی و در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این موارد، انقلابی بودن است، افزود: مربیان پرورشی وظیفه خطیر و بزرگی برای پرورش نسل آینده بر عهده دارند.

طالبی گفت: در حوزه تربیتی در وهله اول اصل و بنیان هر جامعه مسلمان مبتنی بر تربیت اسلامی می‌باشد و به همین دلیل دشمن در جنگ ترکیبی این حوزه را هدف قرار داده است.

معاون استاندار تاکید کرد: تاکنون شاید همه ما در جا‌هایی دچار غفلت شده باشیم و اجازه داده ایم که دشمن مدیریت اندیشه و تفکر جوانان و نوجوانان را با بهره گیری از فضای مجازی و امپراطوری رسانه‌ای بر عهده بگیرد.

طالبی با بیان این نکته که دشمن به شدت با مسلمانان، شیعیان و نظام جمهوری اسلامی ایران عناد می‌ورزد، گفت: زمانی فضای مجازی بر نسل جوان ما تأثیر گذاری مثبتی خواهد داشت که مدیریت آن بر عهده ما باشد.

وی ادامه داد: باید مسئولان مربوط برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از فضای مجازی و تأثیر آن بر نسل جوان تدبیر کنند و نباید بگذاریم دشمن از هر روزنه‌ای برای اجرای نقشه‌های خود بهره بگیرد.

طالبی افزود: در راستای جهاد تبیین مربیان پرورشی و معلمان باید با بیان و تحلیل پیشرفت‌های نظام، برای اقناع سازی نسل جوان اقدام نموده و خلأ‌های موجود را پر کنند.

معاون استاندار اظهار کرد: متأسفانه تاکنون از تحلیل و بازگویی پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های پزشکی، هوا و فضا، انرژی هسته‌ای برای نسل جوان غفلت کرده ایم.

طالبی با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه‌های خود همواره بر پشتیبانی از ولایت و نظام تأکید کرده اند، افزود: اگر دانش آموزان در خصوص بعضی از موارد دچار شک وشبهه شده اند، ما مقصریم که نتوانسته ایم پیشرفت‌های نظام را به خوبی برای آن‌ها تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار