فرماندار دیر خبرداد:

افتتاح بزرگراه جنوب استان بوشهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان

در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان دیر بزرگراه دوراهک بندر دیر به شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۴۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

افتتاح بزرگراه جنوب استان بوشهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرماندار شهرستان دیر با اشاره به سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان بوشهر در دور دوم سفر استانی اظهار داشت: در این سفر طرح‌های مهمی افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

 

یونس باربرز با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان دیر سفر می‌کند افزود: در این سفر رئیس کل گمرک ایران وزیر اقتصاد و دارایی همراهی می‌کند و طرح‌های شهرستان دیر افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نماینده رئیس جمهور با مردم شهرستان دیر دیدار می‌کند تصریح کرد: در این سفر ساختمان گمرک بندر دیر با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

فرماندار دیر با اشاره به بررسی مشکلات اسکله‌های تجاری و بیمارستان شهرستان دیر با حضور نماینده هیئت دولت گفت: بخش دیالیز بیمارستان شهرستان دیر با اعتبار ۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

باربرز به بررسی مشکلات مردم در حوزه صادرات و شیلات خاطر نشان کرد: در سفر نماینده هیئت دولت به شهرستان دیر طرح‌های حوزه کشاورزی، آب‌شیرین‌کن، اسکله صیادی خورخان و راهسازی بندر دیر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

وی از افتتاح یکی از طرح‌های کریدور جنوب خبر داد و بیان کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان دیر بزرگراه دوراهک بندر دیر به شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

فرماندار دیر ادامه داد: فردا پروژه ۶۸ واحدی مسکن در شهرستان دیر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات