سردار قریشی با بیان اینکه دشمن توان مقابله با امواج انقلاب اسلامی ندارد، گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از برتری قابل توجهی نسبت به دیگر کشور‌ها، برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره علمی شهید چمران که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: بسیج در زمینه تأمین مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های کشور پیشگام و خط‌شکن است.

سردار قریشی با بیان اینکه بسیج اساتید امروز نقش مهمی در مقابله با توطئه دشمنان دارد، افزود: بسیج از ابتدای تشکیل خود تاکنون در حوادث و رخداد‌های مختلف توانسته است با گفتمان مقاومت در انقلاب اسلامی نقش ایفا کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز بسیج توانسته این گفتمان را با به دست آوردن دستاورد‌های مختلف حفظ کند و آن را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن توان مقابله با امواج انقلاب اسلامی ندارد و با اِعمال تحریم و توطئه‌های مختلف به دنبال تسلیم ایران است، گفت: با تدابیر امامین انقلاب، امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف برتری قابل توجهی نسبت به دیگر کشور‌ها دارد.

سردار قریشی با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش جوانان و دانشمندان کشورمان، ایران اسلامی از اعضای باشگاه فضایی جهان است.

وی اظهار داشت: تبدیل شدن ایران به‌عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها باعث شده است که دشمن از ما هراس داشته باشد و لذا با جنگ ترکیبی، تحریم، جنگ‌های دیپلماتیک و اقدامات امنیتی تلاش دارد تا از رشد و تعالی ایران اسلامی جلوگیری کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه امروز باید متناسب با نیاز‌ها قدم برداریم، عنوان کرد: شهید چمران وقتی احساس کرد نیاز جامعه دفاع همه‌جانبه است، علی‌رغم جایگاهی که داشت، وارد میدان‌های جنگ شد.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات