خبرهای داغ:

اعضای یک شبکه قاچاق سوخت و ارز در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: پیرو رصدهای شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان اعضای یک باند قاچاق سوخت و ارز به عنوان شبکه اصلی خروج ارز و ایجاد اخلال در ارز کشور در این شهرستان متلاشی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۵۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

«صدرالله بابلی» روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: این قاچاقچیان در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه سرپل‌ذهاب قرار گرفتند که میلیارد ها ارز را شامل دلار و دینار قاچاق نموده و باعث ایجاد نوسان در قیمت ارز و عدم ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور شده‌اند.

وی اظهار کرد: این افراد به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در بازارچه‌های مرزی هدفمند و طی یک اقدام پیچیده و غیرقانونی از چرخه ارز کشور خارج و به کشورهای همسایه قاچاق می کردند که طی رصدهای دقیق و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، این شبکه در زیر چتر اطلاعاتی سپاه متلاشی شد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: افراد دستگیر شده علاوه بر قاچاق دلار و دینار و ایجاد اخلال در بازار، اقدام به قاچاق چندین میلیون لیتر سوخت یارانه ای کشور نیز کرده اند.

بابلی با قدردانی از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه گفت: تمام تحرکات افراد مخل بازار در حوزه ارز و سوخت زیر چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و در رصد کامل بوده در موقعیت مناسب مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان ارز و سوخت و کالا در شهرستان با شدت تمام ادامه دارد، گفت: برخورد قاطع و سختی در انتظار قاچاقچیان خواهد بود و همچنین از مردم می خواهیم هرگونه موارد مشکوک را به تلفن ۱۱۴ ستادخبری اطلاعات سپاه در میان گذارده و نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و سپاه آماده هرگونه پیگیری اخبار در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی هستند.

ارسال نظرات