خبرهای داغ:

کلانتری‌های دزفول خدمات مشاوره‌ای رایگان به شهروندان ارائه می‌دهند

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره در تمام کلانتری‌های شهرستان گفت: این مراکز آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای روانشناسی، اجتماعی و خانوادگی به شهروندان هستند. 
کد خبر: ۹۴۹۶۲۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛

به گزارش ایرنا سروان ایمان برزگر زاده روز پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان دزفول در سالن جلسات آبفا افزود: کارشناسان مراکز مشاوره کلانتری‌های شهرستان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد روانشناسی هستند.

 

وی ادامه داد: شهروندان همچنین می‌توانند خدمات مشاوره‌ رایگان خود را به صورت تلفنی با شماره تماس ۰۶۱۲۱۸۲۳۲۳۶ که مربوط به مرکز مشاوره و مددکاری آرامش تحت نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان است، دریافت کنند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره در کلانتری‌های شهرستان به صورت حضوری و کاملا رایگان است، گفت: تلاش بر این است که خدمات مشاوره‌ای به صورت تخصصی در موضوعات مختلف از جمله مسائل خانوادگی، زناشویی و روانشناسی به شهروندان ارائه شوند.

 

خانواده‌ها مراقب فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال باشند

 

سروان برزگرزاده همچنین درخصوص هشدارهای چهارشنبه سوری گفت: بازرسی‌های پلیس اماکن فرماندهی انتظامی دزفول از یک ماه قبل ویژه چهارشنبه آخر سال افزایش یافته و تا پایان سال این بازرسی‌ها ادامه دارند.

 

وی خواستار مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در چهارشنبه آخر سال شد و افزود: با توجه به افزایش قیمت ترقه‌ها و فشفشه‌های شرکتی، نوجوانان و جوانان به سمت ترقه‌های دست ساز می‌روند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول همچنین با اشاره به هشدارهای پلیسی برای جلوگیری از سرقت گفت: شهروندان خودروهای خود را تا حد امکان در پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک و از قفل پدال و فرمان استفاده کنند.

 

وی خواستار مراقبت بیشتر خانواده‌ها از کیف و اموال قیمتی خود هنگام خرید شد و افزود: شهروندان از رمزهای ساده و قابل حدس نظیر تاریخ تولد و سال ازدواج استفاده نکنند.

 

آغاز طرح نوروزی پلیس در دزفول

 

سروان برزگر زاده همچنین خواستار تعطیلی مغازه‌ها همزمان با تعطیلی بازار شد و اظهار کرد: متاسفانه برخی مغازه‌ها تا ساعت یک بامداد باز هستند که برای جلوگیری از سرقت باید همزمان با بازار تعطیل کنند.

 

وی افزود: طرح نوروزی فراجا از هفته گذشته آغاز شده و ماموران انتظامی حضور بیشتری در سطح بازار و شهر دارند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول از اصحاب رسانه خواست تعامل و همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و هشدارهای انتظامی را منعکس کنند.

 

رییس پلیس فتا دزفول نیز در این نشست با اشاره به هشدارهای پلیسی پیرامون فضای مجازی گفت: رسانه‌ها درخصوص انتشار نکات آموزشی در راستای ارتقای سطح دانش شهروندان یاریگر پلیس باشند.

 

سروان امیر عالم زاده انصاری افزود: شهروندان مراقب تماس‌های تلفنی مبنی بر برنده شدن جایزه در قرعه کشی باشند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

 

وی ادامه داد: هشدارهای پلیسی از روش‌های مختلف از جمله فضای مجازی، رسانه‌ها و حتی پیامک در سطح جامعه ارسال می‌شوند ولی متاسفانه باز هم تعدادی از شهروندان در دام کلاهبرداران قرار می‌گیرند.

 

رییس پلیس فتا دزفول بیان کرد: بارها عنوان شده هرگونه تماس تلفنی مبنی بر لزوم مراجعه به دستگاه خودپرداز، کلاهبرداری است.

 

خبرنگاران دزفول نیز در این نشست پیرامون نحوه تعامل بهتر پلیس و اصحاب رسانه و همچنین مسائل انتظامی شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها