خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

اوج عزت در معرفت خلاصه می‌شود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه زندگی توأم  با معرفت معنا و ارزش پیدا می‌کند، گفت: در واقع اوج عزت در معرفت خلاصه می‌شود؛ ایثار و گذشت و فداکاری ارزشمندترین صفات یک انسان است.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزار یبسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع اعضای پایگاه مقاومت  پورحضرت حوزه شهیده سمیه  همدان با بیان اینکه نور الهی نصیب انسان‌های مومن و با تقوا می‌شود، اظهار کرد: بهره‌گیری از آموزه‌های الهی انسان را در زندگی دنیوی و اخروی به کمال و سعادت رهنمون می‌سازد .

وی گفت :ریشه بسیاری از شکست‌ها و تلخی‌ها در زندگی بشر در ناآگاهی و بهره نگرفتن از اصول و روش‌ها و آدرس‌های غلط و نادرست در زندگی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: امام زمان (عج) از ما شیعیان  یک صفت ارزشمند و محوری می‌خواهد و آن هم معرفت است.

 وی با بیان اینکه زندگی توأم  با معرفت معنا و ارزش پیدا می‌کند، افزود: در واقع اوج عزت در معرفت خلاصه می‌شود؛ ایثار و گذشت و فداکاری ارزشمندترین صفات یک انسان است.

مختاری معین عنوان کرد: شخصیتی مثل شهید سلیمانی و همه شهدای گرانقدر انقلاب و به ویژه امام راحل به معرفت رسیدند؛ امیرالمومنین (ع) فرمودند بهترین تعقل و تفکر در خودشناسی است، کسی که خود را شناخت با چراغ عقل راه سعادت خویش را پیدا می‌کند.

وی گفت: منتظر واقعی کسی است که لحظه لحظه زندگی خود را خدایی کند، آن زمان است که امام زمان (عج) نظر لطف خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار