خبرهای داغ:

فراخوان گردان و دسته رزمی در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برگزاری فراخوان گردان و دسته رزمی در پایگاه حضرت زینب (س) با حضور اعضای گردان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۸۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک فرخنده شعبان و اعیاد مبارک فراخوان گردان و دسته رزمی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک شعبان فضا سازی پایگاه در جهت برگزاری و گرامیداشت اعیاد شعبانیه به همت اعضای شورا و کارگروه فرهنگی انجام شد.

او افزود: همچنین به مناسبت روز پاسدار، اعضای شورای پایگاه با مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه و سایر همکاران دیدار کرده و با اهدای گل این روز را تبریک گفتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن ولادت سرداران کربلا با مولودی خوانی جلالی همراه با بزرگداشت ۱۴ شهید پاسدار و ختم صلوات برای این شهدا از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام بوده است.

فیض خاطرنشان کرد: همچنین فراخوان گردان و دسته رزمی در مراسم جشن ولادت سرداران کربلا با حضور اعضای گردان و دسته رزمی در پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها